• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 20:51:35 följande:
    Han tycker att jag är lite känslig.  Fast det är jag eg inte, men detta rörde mig verkligen!
    Kram tillbaka
    Jag har verkligen blivit hård/kall  av livet, men jag kan vara känslosam som nu i kväll så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Hade velat gå och hålla om Per.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:54:05 följande:
    Jag har verkligen blivit hård/kall  av livet, men jag kan vara känslosam som nu i kväll så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Hade velat gå och hålla om Per.
    Jo, livet har satt sina spår- Men det utvecklar jag inte för alla att läsa. Glad
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 20:59:47 följande:
    Jo, livet har satt sina spår- Men det utvecklar jag inte för alla att läsa. Glad
    Inte jag heller utvecklar spåren. Glad
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:08:09 följande:
    Underbara Fredrik, har röstat för första gången i Idol.
    Har aldrig sett mannen Fredrik sjöng för eller hört låten han sjöng.....men det vara bra.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 21:09:06 följande:
    Har aldrig sett mannen Fredrik sjöng för eller hört låten han sjöng.....men det vara bra.
    Jag lyssnade på originalen strax innan, Fredrik gjorde den SÅ bra. Går han inte vidare så vetekatten om jag orkar fortsätta att se.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:10:53 följande:
    Jag lyssnade på originalen strax innan, Fredrik gjorde den SÅ bra. Går han inte vidare så vetekatten om jag orkar fortsätta att se.
    Det är lite osäkert vilka som går vidare...Alla gör bra i från sig......Egentligen hur många Svenskar är intresserade av Country...(jag är det absolut), men resten av Svenskarna?????

Så länge Birkir går vidare så kollar jag.....Gillar både Birkir och Fredrik sångmässigt.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 21:15:53 följande:
    Det är lite osäkert vilka som går vidare...Alla gör bra i från sig......Egentligen hur många Svenskar är intresserade av Country...(jag är det absolut), men resten av Svenskarna?????

Så länge Birkir går vidare så kollar jag.....Gillar både Birkir och Fredrik sångmässigt.
    Väldigt osäkert.
    Jag har ändrat mig däremot, final Fredrik - Birkir.

Jag är inte mycket för country  egentligen men gillar Fredrik mest ändå. 
  • Johannus

Återigen kom tårarna när Birkir sjöng......Men fattar inte vad han sa om sina två mammor och två pappor.....Följer inte media så fattar nada.

Svar på tråden Idol 2021