• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Kalles92
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 10:33:28 följande:

Å den var bra! Skylla det på kvinnan? Nej du den här får du ta på ditt eget skuldkonto!

De gör jag inombords men kvinnor behöver inte locka tills sig män heller
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:03:42 följande:

På vilket sätt menar du att önska att din sambo får reda på sanningen är att önska dig illa? Det är att önska henne väl och om det innebär att du får ta konsekvenserna av ditt agerande så är inte det mer än rätt.

Du verkar tro att allt kretsar kring dig. Det gör det inte, man är två om ett förhållande. Det borde du ha tänkt på innan du knullade den andra tjejen. Och nej det är inte den andra tjejens fel att du är en egoist. Det är DU som borde tänkt på vad knullandet kunde leda till.

Man tänker inte så när man är kåt
  • Kalles92
    Anonym (Maja) skrev 2021-08-19 11:09:22 följande:

Du kan inte göra så mycket. Antingen berättar hon eller så berättar du eller så chansar du på att hon inte säger något. Men om det kommer fram så är det bättre att det kommer ifrån dig. Sen kommer din sambo bli sårad i vilket fall, men att kommer det ifrån dig så tror jag att det kommer bli en smula lättare att förlåta även om det kommer att ta tid.

Du har handlat fel och nu får du stå för konsekvenserna. En graviditet varar i 9 månader och de flesta månaderna efter förssningen kan vara svårt att ha sex pga att det ska läkas i underlivet. Kunde du inte ha stått ut den tiden? Nu har du riskerat ditt liv med sambo och barn. Var inte otrogen igen!!!

Lycka till.

Tack, men jag kör nog på de fega och chansa på att de inte kommer fram. Jag har tänkt med kuken vilket jag ångrar egentligen
  • Anonym (Karma)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:23:19 följande:
    De gör jag inombords men kvinnor behöver inte locka tills sig män heller
    Locka till sig män? Vad har du för kvinnosyn? Vad har du för syn på män för den delen? Är ni idioter utan hjärna på riktigt? Har du inget eget val? 
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:14:13 följande:
    Jag vet att hon inte skulle förlåta. Bättre att hålla tyst och sköta mig i fortsättningen
    Men det kommer du inte göra för du av det skriver nu är att du bara vill komma billigt undan med så lite komplikationer för DIG som möjligt, det finns ingen som helst vilja att förändras och bli en bättre människa bakom. I alla inlägg du skrivit så lägger du skulden på ditt förhållande, din sambo eller tjejen du var otrogen med. Du tar inget som helst ansvar för det själv.

Så nej, du kommer definitivt inte skärpa dig, för att skärpa sig innebär att du behöver göra om dig själv och dina värderingar och det tänker du såklart inte göra, det enda du vill är att komma undan.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:27:05 följande:
    Tack, men jag kör nog på de fega och chansa på att de inte kommer fram. Jag har tänkt med kuken vilket jag ångrar egentligen
    Klart du gör det för du är ju en egoistisk och feg person, och det kommer såklart speglas i hur du hanterar situationen. Din feghet och egoism var anledningen till att du var otrogen och kommer nu prägla hur du hanterar situationen.

Och nej du ångrar inte ett skit, allt du ångrar är att det blev komplicerat. Hade det inte blivit det hade du mer än gärna fortsatt hur länge som helst.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:24:54 följande:
    Man tänker inte så när man är kåt
    Kåthet har inte ett dugg med saken att göra. Det är vem du är som person som avgjorde hur du agerade och hur du kommer agera i framtiden.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:20:59 följande:
    Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller
    Om man är ett svin eller inte definieras av vad vi GÄR inte vad vi tänker eller tycker. Och ditt agerande har varit väldigt svinaktigt, och ditt agerande nu där du skyller ifrån dig och vill bara komma så billigt undan som möjligt är precis lika svinaktig, så ja du ÄR ett svin.

Men det betyder inte att du alltid måste vara det, men för att inte fortsätta vara ett svin behöver du förändra den du är och börja bete dig som en bättre människa,,, dvs stå för vad du gjort och ta konsekvenserna för det... men det tänker ju du såklart inte göra... och därför kommer du oxå förbli ett svin.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:14:13 följande:
    Jag vet att hon inte skulle förlåta. Bättre att hålla tyst och sköta mig i fortsättningen
    Då är det väl bara att hoppas på att hon får reda på sanningen på något annat sätt om du inte klarar av att vara man nog att berätta själv.
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:15:42 följande:
    Jag har inte sagt att de är kärleksfullt att vara otrogen utan att jag är kärleksfull annars menar jag. Lösvagina är inte samma sak
    På vilket sätt är du kärleksfull när du ens kan tänka tanken på att gå bakom ryggen på din gravida sambo med en annan?
    Du tänker inte det minsta på henne utan du tänker bara på att du ska få dina behov tillfredsställda.
    Hur ska det gå när du får barn?
    Hon kommer inte att kunna ha sex de första veckorna,kanske månaderna,efter förlossningen.
    Och småbarnstiden kan också vara tuff.
    Då kanske en lösvagina eller en fleshlight kan komma väl till pass istället för att du ligger runt med andra och riskerar att dra hem sjukdomar eller göra andra kvinnor gravida.
    Men jag hoppas verkligen att du trollar.
    För så här korkad kan ingen människa vara.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:18:05 följande:
    Som sagt jag förnekar inte att jag har gjort fel, men att kalla mig elaka saker är omoget. Som sagt jag har lärt mig en läxa och kommer inte vara otrogen igen. Däremot behöver hon inte få veta
    Tycker du at det är moget att sätta sig själv och sina egna behov främst när du snart ska få barn?
    Och tycker du det är moget att inte våga stå för dina misstag?
    Tycker du det så får du ta att du får kritik för att du beter dig som ett svin.
Svar på tråden Älskar henne