• molly50

Älskar henne

Kalles92 skrev 2021-08-18 12:39:34 följande:
    Jag kanske är lite feg ja. Men varför ska man såra henne?
    Chansen att ni ska kunna lösa det här är kanske större om du står för vad du har gjort och visar att du verkligen ångrar dig.
    Om den andra tjejen berättar så är risken större att hon blir sårad.
    Lögner och svek sårar ofta mer än otroheten i sig.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 01:28:55 följande:
    Nej, hon får inte veta. Hon blir knäckt och varför skada henne så genom att berätta? Menar den tjejen jag knullade var som en leksak för mig. Jag behövde bli tömd på de rätta sättet. Jag älskar min sambo och ska visa henne de efter hon har fött. Kalla mig inte för äckel.

Runkar också men behövde knulla för att bli nöjd
    Men snälla! Du tycker ju uppenbarligen inte att du har gjort fel,så då kan du väl bara berätta?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 08:00:33 följande:
    Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd
    Om du tycker det är kärleksfullt att vara otrogen så vågar jag inte tänka på hur du är när du inte är kärleksfull.

Du kanske skulle skaffa dig en lösvagina eller en fleshlight istället för att utnyttja andra tjejer.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:14:13 följande:
    Jag vet att hon inte skulle förlåta. Bättre att hålla tyst och sköta mig i fortsättningen
    Då är det väl bara att hoppas på att hon får reda på sanningen på något annat sätt om du inte klarar av att vara man nog att berätta själv.
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:15:42 följande:
    Jag har inte sagt att de är kärleksfullt att vara otrogen utan att jag är kärleksfull annars menar jag. Lösvagina är inte samma sak
    På vilket sätt är du kärleksfull när du ens kan tänka tanken på att gå bakom ryggen på din gravida sambo med en annan?
    Du tänker inte det minsta på henne utan du tänker bara på att du ska få dina behov tillfredsställda.
    Hur ska det gå när du får barn?
    Hon kommer inte att kunna ha sex de första veckorna,kanske månaderna,efter förlossningen.
    Och småbarnstiden kan också vara tuff.
    Då kanske en lösvagina eller en fleshlight kan komma väl till pass istället för att du ligger runt med andra och riskerar att dra hem sjukdomar eller göra andra kvinnor gravida.
    Men jag hoppas verkligen att du trollar.
    För så här korkad kan ingen människa vara.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:18:05 följande:
    Som sagt jag förnekar inte att jag har gjort fel, men att kalla mig elaka saker är omoget. Som sagt jag har lärt mig en läxa och kommer inte vara otrogen igen. Däremot behöver hon inte få veta
    Tycker du at det är moget att sätta sig själv och sina egna behov främst när du snart ska få barn?
    Och tycker du det är moget att inte våga stå för dina misstag?
    Tycker du det så får du ta att du får kritik för att du beter dig som ett svin.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:20:59 följande:
    Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller
    Men det är väl inte bara ett misstag när du låg med den andra kvinnan 7 ggr?
    Men om du är så säker på att du aldrig kommer att göra om det igen så är det väl en desto större anledning att stå för vad du har gjort och visa att du verkligen ångrar dig.
    Hon lär bli sårad ja,men risken är att hon blir mer sårad av att få veta det på annat sätt. T ex om älskarinnan skulle berätta.
    Det kan vara värt att ha i åtanke.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:23:19 följande:
    De gör jag inombords men kvinnor behöver inte locka tills sig män heller
    Eller så vänder du på saken.
    Du kanske inte ska dra ner gylfen för alla tjejer som försöker locka dig så slipper du hamna i sådana här situationer.
    Det är bara lågt att skylla på andra för dina egna misstag.
    Är det vad du vill lära ditt barn också?
    Att det är bättre att ljuga än att stå för det man gör?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:27:05 följande:
    Tack, men jag kör nog på de fega och chansa på att de inte kommer fram. Jag har tänkt med kuken vilket jag ångrar egentligen
    Inget du ångrar egentligen? Du ångrar dig alltså inte helhjärtat?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:50:52 följande:
    Jo, men inte alltid lätt att avstå
    Jodå. Bara man vill så går det.
    Men du kanske är ett menlöst mähä.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:54:29 följande:
    Som sagt jag står för att jag är feg och inget jag kan hjälpa. Men de va ett misstag och kommer inte göra om de alltså är jag inget svin som du tror iallafall
    Du gjorde om det 7 ggr. Då är man ett svin.
Svar på tråden Älskar henne