Inlägg från: Anonym (Karma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Karma)

Älskar henne

Kalles92 skrev 2021-08-19 08:00:33 följande:

Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd

Å den var bra! Skylla det på kvinnan? Nej du den här får du ta på ditt eget skuldkonto!
  • Anonym (Karma)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:23:19 följande:
    De gör jag inombords men kvinnor behöver inte locka tills sig män heller
    Locka till sig män? Vad har du för kvinnosyn? Vad har du för syn på män för den delen? Är ni idioter utan hjärna på riktigt? Har du inget eget val? 
  • Anonym (Karma)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 14:17:09 följande:

Exakt,. vem fan vill ha en pappa som bara släpper allt och gör något som han tycker är roligare så fort det blir jobbig?

Jag vill inte ens tänka på vad för slags förälder TS kommer vara när han tänker så egoistiskt som han gör och prioriterar sig själv hela tiden. Tycker synd om både ungen och mamma, hon kommer förmodligen få göra ALLT.

Men nu får du väl ge dig. Han har varit otrogen och det är inte ok. Vadå göra allt? Jag förstår du att är överlycklig för att du hittat en till otrohet att frossa i.
  • Anonym (Karma)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 18:25:41 följande:

Men nu får du väl ge dig.... som du kanske sett så är det fler än jag som tycker att TS inte är en lämplig förälder... kan det ha nåt att göra med att TS prioriterar sig själv framför sambo och barnet och struntar i vad det får för konsekvenser kanske?

Om TS redan agerar omoget och egoistiskt innan barnet ens fötts, hur tror du han kommer agera under hela småbarnsperioden som brukar vara rätt jobbig för alla föräldrar?

Förstår att du är överlycklig över chansen att gnälla på mig (som du verkar göra i alla trådar) men låt inte det förhindra din förmåga att tänka rationellt och objektivt.... tycker du på allvar att fucka upp sitt förhållande när man har ett barn på väg är bra föräldraskap?

• Anonym (Karma)

[quote=81321557][quote-nick]Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 18:34:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Det vore ovanligt om det påverkade förmågan att dela på sysslor och vara pappa...byta bjölor och dammsuga går nog alldeles utmärkt. Enligt dig kommer hon troligen få sköta ALLT. Du är så underhållande.

• Anonym (Karma)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 19:49:28 följande:

Och du har inte svarat på fråga...

Hans förmåga att vara pappa/dela på sysslor som du skrev om är knappast påverkad.

Fel av honom absolut och otrohet är det. Även om han inte vill använda det ordet.

Människor kommer att fortsätta vara otrogna, begå brott och göra fel. Det är fakta. Det gör det inte rätt. Det är bara fakta.
  • Anonym (Karma)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 11:54:45 följande:

Klart att de är mitt fel. Men de är inte lätt alltid när tjejer klär sig som de gör

Du kan inte skylla ifrån dig på tjejen. Det funkar inte så. Du skulle varit otrogen oavsett om alla kvinnor går i skoterovetall.

Kvinnan har inget med ditt snedsteg att göra. Det är 100 % ditt fel.
Svar på tråden Älskar henne