• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 23:04:06 följande:

Jag trodde inte du var dummare men tydligen är du det! Om du skulle kunna tänka dig att sluta tänka med kuk huvet så skulle det inte vara några problem att vara trogen sin sambo!

Jag tänker inte med kuken
  • Kalles92
    Anonym (Fyfan) skrev 2021-08-19 23:35:17 följande:

Äckel. Stackars din sambo o barn! Hur svinig får man vara eg? Man är inte redo att skaffa barn ens om man måste knulla nån annan bakom ryggeb på sin gravida fru. Skamligt..

Sluta kalla mig äckel
  • MammAmma

Jag begriper inte att den här tråden fått sån uppmärksamhet. Det är så uppenbart.

• Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 23:42:23 följande:

Jag hoppas att den du har pippat med berättar för din sambo att du har varit otrogen! Hon förtjänar inte dig och som jag skrev innan så är du ett fegt svin som inte har stake till att berätta för henne! Att du var tvungen att tömma i en annan tjej så jäkla patetisk du är! Vet du inte att man kan ha sex med en gravid kvinna? Det är ju det sexigaste som finns! Tydligen så är din hjärna lite efterbliven som inte ens fattar sånt.

Hon vill ju inte ha sex just nu. Du är trög
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:20:58 följande:

Sluta kalla mig äckel

Du är ett riktigt äckel som bara tänker med kuken och som bara vill tömma och glömma in andra kvinnor. Du är ett stor svin, skulle fan ta och tatuera in texten: jag är ett otroget svin och äckel på din rygg.
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 23:58:48 följande:

Du är ett otroget svin som är feg. Men det visste vi redan!

De är typ de ända du kan säga
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-20 00:06:17 följande:

Du är 10 år yngre än mig och ändå fattar du inte att du har gjort fel! Det är skrämmande att se. Ensak är säker du tänker med kuken istället!

Och du är 10 år äldre men omognare
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:27:20 följande:

Och du är 10 år äldre men omognare

Jaså jag har fru och 2 barn och har aldrig varit otrogen mot henne! Så frågan är vem som är omogen! Du kanju inte ens hålla kuken i byxan så det där med mognad har du helt tappat.
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-20 00:18:20 följande:

Jo då det lär du behöva! För din sambo lär inte släppa till i första taget. Men du fattar inte hur mkt du sårar henne genom att vara otrogen, som andra har skrivit så är du inte mogen att bli förälder lr att ta hand om den, jag vet du kommer skriva att det är min åsikt, men det är bara i te en åsikt det är sanningen. Men alla vet i denna chat ath du inte fattar det vi skriver. Så du kommer fortfarande att hävda att du inte gjort något fel utan det är hon som du har pippat 7 gånger som är problemet.

Som sagt jag är säker på att kunna ta hand om hand om min lilla familj. Kan ta henne bakifrån sen
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-20 00:24:48 följande:

Du är ett riktigt äckel som bara tänker med kuken och som bara vill tömma och glömma in andra kvinnor. Du är ett stor svin, skulle fan ta och tatuera in texten: jag är ett otroget svin och äckel på din rygg.

Som sagt du är omogen
Svar på tråden Älskar henne