• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-20 13:05:41 följande:
    Klart jag kan skylla på tjejen. Hon som lockade in mig i de hela
    Men det var inte hennes val att vara otrogen mot din tjej! 
    Det var enbart ditt eget,och ingen annans val!
    Det enda hon möjligen kan vara skyldig till är att ligga med dig om hon visste att du har tjej. Men det kanske du heller inte vågade berätta?
    Men hon är ändå bara ansvarig för sina egna handlingar. Inte för dina!
    Det är det bara du som är skyldig till!
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-20 13:07:40 följande:
    Hon skulle nog ha gett mig en rejäl pungspark och skickat ut mig. Nej jag säger inget
    Och det är väl vad du förtjänar,i så fall.
  • Anonym (Helle)
    molly50 skrev 2021-08-20 13:21:06 följande:
    Och det är väl vad du förtjänar,i så fall.
    nej jag håller inte med dig, våld är aldrig ok om det inte handlar om att försvara sig

men hur som helst TS verkar inte tro på sina egna förklaringars värde, då hade han ju litat på sina förklaringar och varit rak med dem
  • molly50
    Anonym (Helle) skrev 2021-08-20 13:43:57 följande:
    nej jag håller inte med dig, våld är aldrig ok om det inte handlar om att försvara sig

men hur som helst TS verkar inte tro på sina egna förklaringars värde, då hade han ju litat på sina förklaringar och varit rak med dem
    Jag menade mest att han förtjänar att bli utkickad.
    Men jag uttryckte mig nog lite otydligt.

Ja,det håller jag med om.
  • Kalles92
    Anonym (Helle) skrev 2021-08-20 13:12:35 följande:

men du valde att tacka ja till hennes erbjudande

Ja
  • Kalles92
    Anonym (Helle) skrev 2021-08-20 13:13:25 följande:

så du vill vara tillsammans med någon som du tror kan misshandla dig? det låter heller inte bra

De är väl om jag skulle erkänna att jag var otrogen. Annars skulle hon aldrig ge sig på mig
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 14:12:31 följande:
    De är väl om jag skulle erkänna att jag var otrogen. Annars skulle hon aldrig ge sig på mig
    Ja precis, du gör det som passar dig bäst ALLTID. Dvs du är en egoist.
    Och sen vill du att folk ska tro på att du aldrig kommer göra om det?

Jag menar du agera nu lika egoistiskt som du gjorde när du var otrogen, du tänker bra på vad som är bäst för dig och skiter i alla andra. Dvs det är så du är som person och så kommer du såklart fortsätta bete dig tills den dagen då du blir en bättre person. Med det kommer ju aldrig ske så länge du alltid agerar till ditt eget eget bästa oavsett vad det kostar andra och ser alltid till att komma undan med din egoism.

Det finns liksom ingen väg runt det, du är en egoist tills du bevisat motsatsen genom att sluta bete dig som en egoist, tomma ord och falsk ånger (dvs då du enbart ångrar att de sket sig för dig men skiter i vad du gjort mot andra) gör inte dig till en bättre människa. 
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 13:15:32 följande:

Det är ingen ursäkt.

Men om det är så så är det väl den förklaringen du går ge din sambo.Du är ju fruktansvärt feg. Det är ju bara ett faktum.

Du tror det kommer att funka? Det är något du ska veta.Då hoppas jag hon får reda på det på annat sätt. För hon förtjänar så mycket bättre.Sluta skylla ifrån dig. Det är bara patetiskt.Och hur ska du göra om hennes lust kommer att vara minskad ett längre tag nu?

För den risken finns när hon är gravid och snart ska få barn.Som sagt,det är bara att hoppas att älskarinnan berättar. För din sambos skull.

Eller om det finns fler som vet,att de har stake nog att berätta.

Hon förtjänar bättre än att få leva i en lögn. Tycker du inte det?Då får du väl runka eller skaffa dig en lösvagina eller fleshlight.

Eller så söker du hjälp för att kunna hantera dina tankar så du kan börja tänka med hjärnan istället för med kuken.

Om du verkligen älskar henne så mycket som du påstår så borde du vara beredd på att ge henne chansen att själv få välja om hon vill stanna eller gå.

Är du synsk? Jag kan inte se framtiden. Som sagt jag har en stark tro att de kommer funka. Då har jag inte ljugit heller.

Jag är inget otroget svin som de flesta som bara ligger hela tiden. De skedde en gång med

samma tjej och jag kommer inte ligga med henne mer.

Jag kanske tänkte me kuken en gång
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 13:15:32 följande:

Det är ingen ursäkt.

Men om det är så så är det väl den förklaringen du går ge din sambo.Du är ju fruktansvärt feg. Det är ju bara ett faktum.

Du tror det kommer att funka? Det är något du ska veta.Då hoppas jag hon får reda på det på annat sätt. För hon förtjänar så mycket bättre.Sluta skylla ifrån dig. Det är bara patetiskt.Och hur ska du göra om hennes lust kommer att vara minskad ett längre tag nu?

För den risken finns när hon är gravid och snart ska få barn.Som sagt,det är bara att hoppas att älskarinnan berättar. För din sambos skull.

Eller om det finns fler som vet,att de har stake nog att berätta.

Hon förtjänar bättre än att få leva i en lögn. Tycker du inte det?Då får du väl runka eller skaffa dig en lösvagina eller fleshlight.

Eller så söker du hjälp för att kunna hantera dina tankar så du kan börja tänka med hjärnan istället för med kuken.

Om du verkligen älskar henne så mycket som du påstår så borde du vara beredd på att ge henne chansen att själv få välja om hon vill stanna eller gå.

Är du synsk? Jag kan inte se framtiden. Som sagt jag har en stark tro att de kommer funka. Då har jag inte ljugit heller.

Jag är inget otroget svin som de flesta som bara ligger hela tiden. De skedde en gång med

samma tjej och jag kommer inte ligga med henne mer.

Jag kanske tänkte me kuken en gång
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 13:20:34 följande:

Men det var inte hennes val att vara otrogen mot din tjej! 

Det var enbart ditt eget,och ingen annans val!

Det enda hon möjligen kan vara skyldig till är att ligga med dig om hon visste att du har tjej. Men det kanske du heller inte vågade berätta?

Men hon är ändå bara ansvarig för sina egna handlingar. Inte för dina!

Det är det bara du som är skyldig till!

Nej, men klär man sig utmanande och dessutom pratar snusk omvald man vill göra så är de lätt hänt.

Hon visste ingenting från början utan jag berättade när hon sa att hon började få känslor för mig
Svar på tråden Älskar henne