Kalles92 skrev 2021-08-20 15:55:13 följande:
Man måste kunna lita och ge folk en ny chans, även mig. Dubbar bestämt att du tror att jag alltid kommer vara otrogen och de är upp till dig. Men jag vet att du har fel.
Klart att jag försöker komma undan. Vem vill ens ta konsekvenser? Du känner mig inte! Jag är verkligen inget ego. Lite feg men inget ego. De är skillnad.
Sen om jag skulle vara otrogen igen. Isåfall skulle jag vara ett jävla äckel som inte skulle förtjäna henne.
Men nu var de bara ett dumt beslut som jag aldrig kommer göra om
Nejdå, man kan ge människor som man tror kan bli bättre en ny chans, egoistiska människor som bara vill rädda sitt eget skinn till varje pris och inte ångrar ett skit av vad de gjort utan bara skyller ifrån sig ska man absolut inte ge en ny chans. Det är ju väldigt dumt att ge någon som gett dig en fet smäll en chans att ge dig en till, eller hur?
Ja det är ju det som skiljer dig från andra och gör dig till den egoist du är. Egoister tänker bara på sig själva och ser alltid till att komma undan. Icke egoister står för vad de gör även om det står dem dem dyrt. Egoister flyr konsekvenserna av sitt agerande medan andra tar konsekvenserna för sitt agerande.
Nej du ÄR redan ett äckel som inte förtjänar henne för det är uppenbart att du inte ångrar ett skit eller tar ansvar för vad du gör utan vill bara komma undan så lätt som möjligt för dig.