• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 12:15:54 följande:

Nej

Var en man berätta för din sambo vad gjort! Du är kanske för feg för att ta konsekvenserna för din handlingar?
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-18 12:34:01 följande:

Var en man berätta för din sambo vad gjort! Du är kanske för feg för att ta konsekvenserna för din handlingar?

Jag kanske är lite feg ja. Men varför ska man såra henne?
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 12:39:34 följande:
    Du alltså dubbelt feg.

1) Du är för feg för att stå för vad du gjort infor din sambo

2) Du är för feg för att stå för din egen feghet inför dig själv och snackar bort det med att du "bara vill skydda henne från att bli sårad"
  • Anonym (Åke)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 12:39:34 följande:

Dööh det har du ju redan gjort...

Du tyckte att hon förtjänade din otrohet.

Stå för det då.
  • Anonym (G)

[quote=81318970][quote-nick]Kalles92 skrev 2021-08-18 11:54:10 följande:[/quote-nick]Men snälla hon hr inte haft lust till något intimt i månader nu kyssar men inget mer. Då blir liksom pungen tung och tänkte att de var bra att ta en tjej so särade på benen lätt.

Min sambo ska absolut inte veta något. Varför såra henne nä hon inte ens vet om vad jag har gjort?[/

Vad vill du med denna tråden? Du verkar inte tycka att du gjort något fel. Som jag ser det så har du två val. Sanningen eller förneka. Jag tror dock att sanningen hinner ifatt dig ganska så snart.

• Pinotage

Jag tänker att det bästa ör att berätta för din gravida kvinna att du har en KK - hon kommer säkert tycka att det är lugnt , så kan ni ju ha trekanter ihop sedan. Fett Nice

• Anonym (Gör det enkelt)

Okej, du vill behålla din sambo och få bort älskarinnan men inte få älskarinnan att skvallra.

Mitt tips är att visa älskarinnan att du älskar henne, typ säga att ni ska gå på lägenhetsvisning och få henne att fatta att du verkligen vill ha henne och kommer att lämna din sambo.

Efter det börjar du successivt lägga in konstiga kommentarer. Alltså riktigt smutsiga kommentarer. Alltså som går emot allt det normalt folk står för? Lägg in saker som hon kommer tycka är skitmärkligt i sovrummet. Typ börja yla som en elefant vid orgasm eller varför inte fråga om ni kan ha gruppsex med hennes mamma. Berätta gärna dina fantasier om hennes morsa?.. Hon kommer SPRINGA. Och problemet är löst.

Men ta det här som en lärdom också?.

• Anonym (Kimchi)

Ja du! Gjort är gjort. Sämsta ursäkten om att pungen är tung. Vilken jävla kvinnosyn du har som kallar en kvinna för sexleksak. Bara det! Medan du hyllar din sambo som bär på ert mirakel.

Skärp dig för tusan. Du ska bli pappa och får göra som alla andra småbarnspappor- runka!

• Anonym (Kvinna34)

Alltså fy fan! Så jävla vidrig du är! Hoppas din sambo får veta detta så hon kan sparka ut dig med huvudet före!

Hade min man gjort något liknande hade varit tack och adjö direkt. Och hur tror du det blir när barnet kommit? Kan ju säga att sexlivet inte direkt är på topp under småbarnsåren, hur gärna man än vill.

Mvh Mamma till fyra

Svar på tråden Älskar henne