BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Lägger till mig.
BIM lista:
1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
2/9 Viola94 (fjärde försöket, första barnet)
3/9 sockerbulle1, (fjärde försöket, första barnet)
4/9 Amanda6747 (ca 12e försöket, andra barnet)
4/9 jo (4 försöket, tredje barnet)
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 aann (6:e försöket, första barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
8/9 Rårakan (fjärde försöket, tredje barnet)
10/9 Helni (första försöket, tredje barnet)
11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet)
11/9 Pandy13 38 år (andra barnet)
11/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)
14/9 4:an 36 år (andra försöket, fjärde barnet)
16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)
16/9 Dalarna91 30 år (3e försöket, första barnet)
17/9 Juni81 (första försöket, tredje barnet)
17/9 Juli1990 31 år, (Andra försöket, första barnet)
17/9 värmlandsjänta 30 år (andra försöket, andra barnet)
18/9 Humlisen17 29år (tredje försöket, första barnet)
18/9 fjäril97 24 år ( fjärde försöket, första barnet )
20/9 evelinagra1 22år( 5e riktiga försöket, första barnet)
20/9 Etaj 40 år första försöket, (andra gemensamma barnet) (4 stora sen innan)
20/9 Längtar efter dig, ( 7e försöket, 33 år, fjärde barnet)
20/9 MortillElla 38 år (första försöket, fjärde barnet)
21/9 Hoppas2022 37 år (sjunde försöket, fjärde barnet)
21/9 Fyrklöverns 32 år (3:e försöket, första barnet)
22/9 Betula 39 år (3e barnet, andra försöket)
22/9 Andrabarnet 29 år (2a barnet, 7:e försöket)
23/9 Bez 31år, (Andra försöket, första barnet)
23/9 Bambi (andra försöket, tredje barnet)
24/9 Hallonglass91 (7:e försöket, första barnet)
26/9 RoyalCanin (6:e försöket, första barnet)
27/9 Sofgal 25 år (2:a försöket, första barnet)
28/9 Mamman8212 (5e försöket, fjärde barnet)
28/9 Tefat 26 år (2a försöker, första barnet
2 dagar till bim negativt test även idag
Helt knäckt dessa dagar innan bim varje månad och kommer antagligen bryta ihop när mensen kommer
Är det någon här som har erfarenhet av rosenrot? Började ta det vid mensen denna månaden och nu börjar jag närma mig äl, borde ha det på söndag/ måndag. Men jag har inte fått blinkande gubbe än och brukar få det minst 5 dagar innan fast gubbe? Något som varit med om att äl blir senare eller uteblir med rosenrot?
Är det någon här som har erfarenhet av rosenrot? Började ta det vid mensen denna månaden och nu börjar jag närma mig äl, borde ha det på söndag/ måndag. Men jag har inte fått blinkande gubbe än och brukar få det minst 5 dagar innan fast gubbe? Något som varit med om att äl blir senare eller uteblir med rosenrot?
Så var liggveckan över för denna gång. Bara att invänta bim och se om jag är gravid eller inte. Sällan 14 dagar känns så långt bort. Också stressen över att vi har legat för lite. Vi fick inte till det så många gånger som jag tänkt, utan det blev bara tre gånger varannan dag.
Är det bara jag som liksom skjuter upp livet i väntan på att bli gravid? Jag behöver nya kläder, men tänker att jag ändå är gravid snart och då måste köpa gravidkläder. Eller jag skulle behöva börja styrketräna, men jag ska ju ändå bli gravid snart och då kommer jag må dåligt och inte kunna träna så då skjuter jag upp det osv osv.
Ätit i 3 månader inte gravid
Är det bara jag som liksom skjuter upp livet i väntan på att bli gravid? Jag behöver nya kläder, men tänker att jag ändå är gravid snart och då måste köpa gravidkläder. Eller jag skulle behöva börja styrketräna, men jag ska ju ändå bli gravid snart och då kommer jag må dåligt och inte kunna träna så då skjuter jag upp det osv osv.
Så var liggveckan över för denna gång. Bara att invänta bim och se om jag är gravid eller inte. Sällan 14 dagar känns så långt bort. Också stressen över att vi har legat för lite. Vi fick inte till det så många gånger som jag tänkt, utan det blev bara tre gånger varannan dag.
Hur blev din ägglossning när du började med det?