Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Tack för ditt svar! :)
Bim vilken dag som helst och inga känningar. Hur mår ni andra som har bim i dagarna?
Tog ett test nu på kvällen (dag28) och först såg jag inget men nu skymtar man kanske en antydan på streck. Kanske bara är önsketänkande.
Trevlig lördag alla! Hoppas alla har det bra!
Jag har lyckats hålla mig ifrån att testa idag. Får se om det går i morgon också. Sitter och skriver på en artikel för jobbet och det fungerar väl hyfsat som distraktion.
Jag känner den här månaden att jag inte vill testa innan jag får något tydligt symptom, för jag är så trött på att se en tom sticka liksom. Än så länge har jag inga känningar alls, utom lite dålig hy, som jag ofta får innan mens, men tror att jag även hade den tidigare gången jag plussade. I morgon borde jag få mensvärk och mer symptom om mensen kommer på tisdag, tror jag. Det brukar komma minst två dagar innan.
Någon av er andra med BIM i dagarna som testat eller haft några symptom? Hur har det gått för dig Emissss?
Tagit test idag ockwå men negativt.. Så mensen verkar sen denna månad också. Har massor på jobbet så vet inte om det är stress som gör att cyklarna helt plötsligt ballat ut... :(
Jag kunde inte heller låta bli att testa idag, men såklart negativt. Är dock bara på ÄL+ 7/8 och BIM- 2-5 (beroende på om jag går efter senaste cyklarna eller apparnas beräkning) så har inte givit upp helt än!
Emmis hur går det, har du tagit någon mer test.
Alla andra som har bim i dagarna hur går det för er :D
Jag tycker den ser positiv ut! Vad kul!
Tack för all pepp! Såhär såg stickan ut, den räknas väl också som positiv eller vad säger ni?
Glada julnyheter här. Jag hade ju BIM igår, men ingen mens dök upp och när jag testade nyss fick jag ett tydligt pluss :)