Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Senaste två veckorna har 4 st i min närhet kommit ut med att de ska ha barn. En av dem ska få barn typ samma datum vi skulle fått om det inte blivit missfall. Jag har ingen koll på hur min ägglossning är efter missfallet och det stressar mig, det känns som att jag missat chansen denna månad. Har svårt att koncentrera mig på jobbet för att jag bara tänker på detta. Det är ingen bra dag idag :(
Det låter kämpigt. Jag känner igen mig i detta med andra gravida i närheten. Tre av mina närmre tjejkompisar som också är i samma ålder (efter 35) ska ha barn snart (dec, jan, mars) och min mans syster har också bf i mars. Vi hade bf tidigt i februari för den graviditet som slutade i MA och som jag inte berättat för någon av dem om, så jag kan inte riktigt prata med dem om det heller.
Jag är jätteglad för allas skulle, men det är svårt att inte tänka på hur kul det hade varit om jag också fått behålla graviditeten.
Jag försöker att inte stressa för mycket och fokusera på att vi i alla fall kan bli gravida, men det är verkligen segt vissa dagar. Jag hoppas du får pejl på äl snart. För mig blev äl tydlig först efter en mens efter missfallet. Håller tummarna för dig <3