Inlägg från: Anonym (Häxan har vaknat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Häxan har vaknat)

Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.

Anonym (Heja dig) skrev 2021-09-22 22:03:08 följande:

Såg tråden för första gången nu, verkligen kul att läsa (i allt elände du inte borde blivit utsatt för - men ditt liv verkar bara ha ändrats till det bättre)!

Undrar också hur det går för dig nu, och även vilken din gamla tråd var om du inte har något emot att jag frågar Glad

Mitt liv har startat på nytt!
    Min lägenhet är helt underbar och nu när löven faller ser jag havet ännu bättre.

Nu måste jag gnugga minnesknölarna... min andra tråd. Hmmm, får återkomma. Eller så menar du den tråden jag började skriva med detta nick?
    Anonym (M) skrev 2021-10-03 11:58:41 följande:
    Nej, de har inga barn. Varför oroar du dig för honom?
    Nej, som tur är har vi inte det.

Skit i honom, en otrogen slusk kan sitta där med sin nya fjälla och äta makaroner tills solen går ner i öster.
    Aurora Borrealis skrev 2021-10-07 18:47:10 följande:

Känner mig stolt att vara kvinna när jag läser dina inlägg, att du har självförtroende, självrespekt, självkärlek, självbekräftelse, självbevarelsedrift, integritet och självkänsla! You go girl! Du är en drottning! Harder, faster, better, stronger!

Tack!
    Ja, detta har gjort mig så mycket starkare än jag varit på länge. Om någonsin!
    molly50 skrev 2021-10-07 19:54:26 följande:
    Härligt att höra!  Glad

Och hur går det för ditt ex?
    Har ingen större koll då jag haft så mycket trevligare saker mig för än att bekymra mig om honom.

Får nog ta och undersöka saken kanske. Tungan ute
    Anonym (Vänta lite) skrev 2021-10-07 20:20:42 följande:

Så du drog så fort du såg det lilla på skrämen? Bara sådär? Jag förstår att man kan bli förbannad, men att dra på en gång? Tänk om hon skrev något stil med: ''Jag ligger i sovrummet, om du ringer, så svarar jag nog inte för jag har somnat''.

Eller jag vet inte...Du drog på en gång. Han måste ju ha gjort något mer, för att du drog sådär snabbt? Det låter mer som om: ''Det var sista droppen''-grej. Eller?

Vad säge rhan, när han ''Talar i cirklar''.

Jag försvarar inte honom, jag vill bara förstå.

Du får läsa igenom tråden.Eller vänta tills i morgon för nu ska jag i säng. Tidig morgon väntar.
    Anonym (Yeyy) skrev 2021-10-10 00:51:38 följande:

Heja dej!! Önskar ja hade hälften av ditt mod o självrespekt. Men jobbar på det.

Håller med bästa tråden på länge!

Jag hade inte hanterat detta så här när jag var ung, jag har många erfarenheter i bagaget som format mig till den jag är idag.

Idag är jag stark, jag klarar mig själv och behöver ingen man i mitt liv. En otrogen karlslok är det minsta jag vill lägga energi på.

Jag trodde verkligen inte detta om mitt ex och kunde han bedra och ljuga så känns det som att det inte ens är värt att lägga energi på någon mer man. Han är liksom sedd rent allmänt som en snäll och ärlig person, han är kontaktperson i krissituationer i sitt arbete t ex.
    Nu med facit i handen... så ser jag att det är en grov felbedömning.

Tänk om jag hade älskat honom, hur förstörd hade jag inte varit då? Han, krishanteraren, hade varit skyldig till en annan människas kris. Ologiskt. Men skit samma, nu är det ju inte så.

Sen undrar jag hur man vågar satsa på en otrogen person... fast i och för sig är de ju samma skrot och korn båda två. Två ljugande otrogna idioter som funnit varandra.

Haha, blev allt lite nyfiken ändå och gick in på ratsit. Hon bor inte hos honom än iallafall, dock stod hennes bil på hans parkering såg jag när jag körde där förbi igår. Inte i snokande syfta dock, han bor på vägen till Willys som jag besökte igår.

Antar att de åt makaroner. Oskyldig Eller knullade i min säng. Haha, hoppas den brakar!

Nu har det nästan passerat ett år sedan jag skrev tråden.
    Jag har det bra, helt perfekt faktiskt, i min fina lägenhet.
    I år blommar det på balkongen, förra året hanns sånt inte med av förklarliga skäl.

Exet då? Jodå, han och den där lillfjällan har flyttat ihop. Hon blev utköpt ur sitt ex villa har jag faktiskt läst av en tillfällighet. Lokala fastighetsaffärer står liksom på nätet i lokala blaskan.

Så nu ska han bli farsa snart, kul att vara över 70 när ungen tar studenten. Eller inte.
    Inte så kul för ungen heller kanske.

Jaja, må de leva i makarongrytan för resten av deras miserabla liv.

Till sist så måste jag ändå säga att jag är glad att jag såg det där meddelandet förra sommaren. Annars hade jag inte levt som lycklig singel i min fina lägenhet med havsutsikt.
    Sitter på balkongen och ser över havet nu, samtidigt som jag kom på att jag ju faktiskt skrev denna tråd förra sommaren!

Monsieur Venus skrev 2022-06-20 19:10:10 följande:
    Skönt att du har lyckats gå vidare! Ja, må de leva i makarongrytan, så lever du i den fina lägenheten med havsutsikt. Det låter så vackert med havsutsikt. Jag vill också se havet från min nya lägenhet, men jag bor många mil från närmaste hav och får nöja mig med parkutsikt. Det är också helt okej! Tack för uppdateringen och lycka till i livet! {#emotions_dlg.flower}
    Tackar så mycket!

Det kan minsann vara fint utan havsutsikt också. Så det så.  {#emotions_dlg.flower}
    Anonym (K) skrev 2022-06-20 20:49:44 följande:

Skönt att det går så bra för dig :) 

Tack!

Elin pelin skrev 2022-06-20 21:10:51 följande:

Jag läste din tråd förra året, och vad kul att du uppdaterar! Lycka till, du förtjänar att vara lycklig!

Tackar så mycket!
    Jag tycker faktiskt också att jag förtjänar det. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.