Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.
Jag rekommenderar kokta makaroner under täcket vid fotänden av sängen...för den där slemmiga känslan...
![Tyst Tyst](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sealed.gif)
Jag rekommenderar kokta makaroner under täcket vid fotänden av sängen...för den där slemmiga känslan...
Jag är inte för att hämnas, men läst ett citat: Hat är bara brist på fantasi
Använder man fantasin så kan man ju köra in räkor i gardinstängerna innan man lämnar en idiot?.
Jag är förvånad över att det inte har kommit in några otrohetsförsvarare i tråden än, som talar om för TS hur elak hon är som straffar sitt otrogna ex, samt att exet förtjänar sympati och förståelse. Eller att TS är kontrollerande som har försökt äga en annan människa.
Du kommer skippa sambo livet..
Men innebär det att du skippar män eller är du mer för särbo i framtiden..hur ser du på det?
Hur man än vrider på det kommer det bli en enorm jävla omställning för honom att få små barn i hemmet, när man är van vid lugn och det gäller andras barn brukar det inte alltid vara en dans på rosor, och han och makarontjejen kommer märka att det inte alls är lika spännande och sexigt med den gråa vardagen när allas viljor ska passas in, tror båda kommer vara bittra efter ett tag