Anonym (Jag) skrev 2021-08-07 12:17:46 följande:
Jag undrar också hur det gått med allting? ![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Hej igen!
Nu är jag på plats i min fina lägenhet, sitter på balkongen och skriver i regnet. Så underbart fint, jag ser havet även om det mest är grått just nu.
Exet han sitter väl och äter makaroner antar jag. Fjällans sambo har tackat mig för infon iallafall, det tog lite tid men vem kan klandra honom? Där gick han och trodde att han hade en familj... och så knullar sambon en gubbjävel.
Hur som helst, jag har inte pratat med exet på ett par veckor och har inga planer på att göra det heller.
Så nu är det ratsit som får berätta hur det går, om de ska bli makaronkompisar eller inte. Eller som hans polare sa... "småbarnspappa" Eller hur? Det är inte hans ungar och jag önskar honom inte lycka till. Inte henne heller för den delen, hoppas faktiskt att barnens pappa får hela vårdnaden om barnen.
Då kan fjällan sitta där i knät på sin gubbe som är i hennes pappas ålder, kanske kan han göra henne på smällen. Blir ju fint 55 år och förstågångsfar.
Ja herregud.
Nej, jag tänker inte så mycket på det egentligen. Det blev bara nu när jag kom på att jag inte uppdaterat här.
Jag njuter av mitt singelliv, jag känner bara lugn i kroppen, jag rår mig själv och har ingen att irritera mig på. Jag gör det jag vill, när jag vill. Kan inte bli bättre.