Inlägg från: Anonym (Häxan har vaknat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Häxan har vaknat)

Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.

Anonym (???) skrev 2021-07-25 14:57:00 följande:

Du som inte tycker att man ska snoka. Ångrar du att du inte gjorde det tidigare med facit i hand? Hur många år har du slösat bort på honom? Tänk om du missat smset..

Jag tycker fortfarande att det är fel att snoka, så nej jag ångrar det inte. Som sagt så har vi från början haft våra mobiler för oss själva. Med skärmlås.

Vi har varit ett par i 11 år. Men alla dessa år är inte bortslösade egentligen då vi en gång hade det bra. Fast iofs, med facit i handen så kunde jag lagt dessa år på något annat.
    molly50 skrev 2021-07-25 16:49:31 följande:
    Ja,det gör du rätt i.

Ja,det är synd om barnen. Men även hennes man.
    Ja, han också, Kan inte tänka mig att han kommer ha råd att ha kvar huset heller. Han jobbar inom ett yrke som inte genererar särskilt mycket pengar.
    Anonym (tt) skrev 2021-07-26 17:41:16 följande:
    Arbetar tjejen med något då? Eller ska din man som inte har råd med annat än makaroner nu försörja både henne och barnen i ett hem han inte har råd med själv?

Jag tror din man kommer sluta som en förgrämd gubbstrutt och tjejen fladdrar nog vidare till nästa  (yngre)man när hon kan
    Ja, tjejen har ett jobb. Ett jobb man tjänar bra på under högsäsong och mindre bra övriga året.

Jag vet såklart ingenting om deras ekonomi, om de fått hjälp med t ex kontantinsats eller så eller deras boendekostnader. Men oavsett så skulle jag tippa att huset är värt runt 4-5 miljoner.

Eftersom exet och tjejen varit vänner länge så har han någon gång nämnt dem och saker kring dem. (Jätteintressant... verkligen)

Så ska hon bo med exet så måste hon nog hjälpa till att bekosta "kalaset". Oavsett så tror jag att det kommer sluta som du förutspår, har svårt att tänka mig att det skulle hålla i långa loppet.
    Utöver det, har man fått ihop det genom att bedra varsin partner så känns risken relativt stor att det kan hända igen, speciellt från fjällans håll. Eller så tröttnar mitt medelålders ex på att leka småbarnspappa.

Snart flyttar jag!

På fredag får jag nyckeln till lägenheten!
    Skulle egentligen fått den på måndag men de gick med på att ge mig den redan på fredag då den första är på söndag.

Nu jäklar händer det!

untilthemorning skrev 2021-07-28 16:14:11 följande:
    Så underbart!! :)
    Önskar dig allt gott framöver i nya lyan!

Hur går det för din sophög till ex-snubbe?
    Tack!

Tja, jag vet inte mer än jag visste förut. Men ska minsann kika lite då och då på Ratsit och se om fjällan flyttar in eller hur det blir med den saken.
    Gubbslemmet kan sitta där han sitter och äta makaroner på längden och tvären med hennes gapande ungar.

Jag packar för glatta livet och tar allt, och då menar jag ALLT, som är mitt.

Anonym (Jag) skrev 2021-08-07 12:17:46 följande:

Jag undrar också hur det gått med allting?

Hej igen!

Nu är jag på plats i min fina lägenhet, sitter på balkongen och skriver i regnet. Så underbart fint, jag ser havet även om det mest är grått just nu.

Exet han sitter väl och äter makaroner antar jag. Fjällans sambo har tackat mig för infon iallafall, det tog lite tid men vem kan klandra honom? Där gick han och trodde att han hade en familj... och så knullar sambon en gubbjävel.

Hur som helst, jag har inte pratat med exet på ett par veckor och har inga planer på att göra det heller.
    Så nu är det ratsit som får berätta hur det går, om de ska bli makaronkompisar eller inte. Eller som hans polare sa... "småbarnspappa" Eller hur? Det är inte hans ungar och jag önskar honom inte lycka till. Inte henne heller för den delen, hoppas faktiskt att barnens pappa får hela vårdnaden om barnen.
    Då kan fjällan sitta där i knät på sin gubbe som är i hennes pappas ålder, kanske kan han göra henne på smällen. Blir ju fint 55 år och förstågångsfar.

Ja herregud.

Nej, jag tänker inte så mycket på det egentligen. Det blev bara nu när jag kom på att jag inte uppdaterat här.

Jag njuter av mitt singelliv, jag känner bara lugn i kroppen, jag rår mig själv och har ingen att irritera mig på. Jag gör det jag vill, när jag vill. Kan inte bli bättre.

Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-18 20:55:55 följande:

Fantastiskt! Tack för uppdateringen. Skrattade gott åt makaronkompisar. Du gör det för jävla bra! Njut friheten och all lycka till dig.

Tack!
    Helt ärligt så är jag faktiskt stolt över mig själv. Glad

Ja, de får leva på makaroner de stackars krakarna. Synd om ungarna dock.

molly50 skrev 2021-08-21 13:23:04 följande:
    Skönt att höra att det går bra för dig! 
    Tackar, ja det är toppenbra här. Skulle gjort detta tidigare, det var ju en jäkla tur att jag fick syn på hans hemlighetsmakeri... kan undra hur det slutat annars.
    Anonym (tjo hooo) skrev 2021-08-21 15:05:43 följande:
    En av dom bästa trådarna på FL, härligt att se en kvinna ta tag i sitt liv och dumpa slappa makaronigubbar
    Haha, tack!
    Anonym (???) skrev 2021-08-21 15:44:58 följande:
    Bästa vore ju att han får ungarna på halsen. Tror inte han kommer vara så road i längden..
    Jo, iofs. Men jag tycker synd om kidsen, de har ju inte förtjänat en makarondiet hos en gammal farbror. Kräks

molly50 skrev 2021-08-22 20:28:33 följande:
    Men ska tillägga att jag tycker du har gjort det så bra. Du är stark! 
    Tackar, länge sedan jag var här inne nu. Allt har gått jättebra. Iaf för mig.
    Anonym (Sad) skrev 2021-09-21 17:37:27 följande:

En månad senar så undrar jag hur det går för dej?

Har du nån aning om  vad som händer med dit x o tjejen?

Har ingen större koll av den anledningen att jag inte har lagt mer energi på honom.och hans fjälla.

Ska ta och kolla på ratsit!
Svar på tråden Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.