Inlägg från: Anonym (Häxan har vaknat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Häxan har vaknat)

Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.

Saicko skrev 2021-07-16 14:26:23 följande:
    Mysigt.

Komsi komsi..

Så kan vi skicka bilder till honom på när vi brottas ;)
    Haha, nej du det får nog vara.
    Jag har inte direkt någon plan på fler män i livet för tillfället.
    molly50 skrev 2021-07-16 14:36:02 följande:
    Jag förstår det.

Hur reagerade din sambo på att du tänker flytta?
    Tja, han blev nästan stum. Han hade nog inte trott att det skulle gå så snabbt iallafall.
    Han säger inte så mycket, ser mest dum ut.

Som sagt, hade han varit oskyldig så hade han lätt kunnat bevisa det.

Jag har köpt det mesta i vårt hem och tänker ta med det, han kan sitta här och lyssna på ekot mellan väggarna.
    Anonym (xxx) skrev 2021-07-16 14:39:33 följande:
    Det här fick mig att minnas i min ungdom när det tog slut på ett förhållande. Jag önskar att jag hade gjort som du. Ung och snäll som jag var, bodde jag kvar en månad längre än jag hade behövt, för att han bönade och bad mig att stanna för att han inte hade råd att betala hela hyran själv (han var student). Hade det varit idag hade jag inte gjort så, utan flyttat så fort jag kunde. 
    Jo, varför stanna för att betala för någon annan?
    Nej, han kan stå där med sin höga hyra, den har varit ok att dela på två men ensam blir det drygt.
    Madida skrev 2021-07-16 15:01:59 följande:

Heja dig! Så tillfredsställande att läsa. Njut nu av lägenheten och ditt eget sällskap

Tack, det ska jag!
    Längtar som en tok till att ha min egen lya, sitta och kolla på havet med ett glas rosé i handen och kanske lite soft musik.
    Anonym (mc) skrev 2021-07-16 16:11:49 följande:
    Uppfriskande att läsa efter alla kvinnor som först gnäller om hur mannen behandlat dom men som sen ändå stannar kvar och till och med ibland försvarar honom när andra säger vilken gris han har varit

Ts din man är en GRIS, och nu är han en ensam gris som kanske kommer bli styvgris åt små kultingar, hans lilla läckerbit fröken bacon kommer för övrigt knappast finna grisen attraktiv ju äldre och gnälligare han blir. Hon kanske dessutom försöker lappa ihop det med sin man och då blir din gris ensam i stian.

Men om han oinkar utanför din lägenhet och ber dig ta honom tillbaka så sätter du bara på musik och tar en drink och njuter av din nya lägenhet och kanske en av dom läckra männen du träffat som nybliven singel.
    Haha, tack för lite kul läsning!

Att kalla honom för gris är att förolämpa svinen skulle nog säga. Han är en idiot som borde tvångskytas knut på kuken. Gärna med rosett också. Så kan fröken bacon få äran att öppna den.

Ja jag kan bara tänka mig småungar som vrålar ikapp, med mitt ex som är 50+ som styvgalt! Hoppas det blir riktigt jobbigt.

Att komma till mig och fjäska kommer han inte  ha något för. Han är historia för mig. Jag känner honom inte, den han visat sig vara är inte den man jag en gång träffade.

Några läckra män har jag dock inte något större intresse av, inte mer än som ögonfröjd iallafall. For now.
    molly50 skrev 2021-07-16 17:51:34 följande:
    Ja,så var det när jag och min exsambo flyttade isär.
    Han hade också varit otrogen och när jag flyttade ut så krävde han ändå att jag skulle betala min del av hyran eftersom vi båda stod på kontraktet.
    Han t om ringde min mamma på hennes jobb och försökte få henne att kräva det av mig.
    Det slutade med att jag fick dra ner honom till hyresvärden och skriva av mig från kontraktet.
    Sen fick han sitta där med sin hyra och gamla hyresskulder.
    Det kunde han gott ha.
    Som tur är står jag inte med på kontraktet. Jag var lite rådvill då när vi skulle flytta ihop men bestämde mig för att inte stå med, för att spara mina dagar. (Plus att jag hade  ett minderårigt barn då så jag hade fått överta lägenheten oavsett då. Man ska vara om sig och kring sig.)

Skit ska skit ha.
    Anonym (Rut) skrev 2021-07-16 19:30:50 följande:

Men hur är det mellan er nu innan du hunnit flytta ut? Kan ni vara under samma tak? Vet han att du ska flytta snart eller kommer du bara vara borta en dag när han kommer hem? Bönar och ber han eller är han nöjd med att det är över? Fattar han att det är över?

Det är lite tysta leken kan man väl säga.
    Han ser mest sur/ledsen ut, kanske han bara spelar. Han är ju fri nu att göra vad han vill med vem han vill.

Han vet att jag ska flytta, har beklagat sig över att han inte kommer ha råd att äta annat än makaroner och falukorv. Det kunde han tänkt på innan han knullade den andra.

Jodå han fattar, han tog själv beslutet när han inte bevisade sin oskuld. För att han inte kunde. Har gnällt lite om att han faktiskt älskar mig...

Har ännu inte hört något från fjällans sambo dock.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-07-16 21:16:02 följande:

Spännande läsning! Vill gärna se uppdatering lite då och då med hur det går. T.ex om kvinnans partner svarar på ditt meddelande! Och vad din expartner säger!

Jag kan fortsätta att uppdatera.

På måndag skriver jag kontrakt med inflytt 1 september men ska kolla om det finns möjlighet att få tillträde tidigare. Ett måste är dock att den är besiktad innan nuvarande hg flyttar ut. Gick där förbi igår och det ser tomt ut... ja ja får väl veta mer på måndag.

Hennes sambo har inte svarat mig, men jag ser att han läst iallafall.
    Mitt ex ja... han blir nog vansinnig när han får veta att jag meddelat fjällans kille. Men det skiter jag fullständigt i. Det är inte jag som varit otrogen.
    Anonym (45 singel) skrev 2021-07-17 11:35:22 följande:
    Coolt med en kvinna som inte tar skit.

Bästa tråden i familjeliv just nu.

Hoppas ditt liv tar en positiv vändning nu.. Och det tror jag faktiskt..
    Tack så mycket, ja jag tror det blir jättebra!
    molly50 skrev 2021-07-17 12:36:34 följande:
    Om det vore helt oskyldigt så hade han väl bara kunnat visa upp konversationen för TS.
    Men det gjorde han inte. Så hur ska man tolka det?
    Precis så.

Nej, han är rökt. Och jag väljer bort att svara på dumma kommentarer. Glad
Svar på tråden Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.