Inlägg från: Anonym (Häxan har vaknat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Häxan har vaknat)

Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.

fdgdfgdfg skrev 2021-07-18 13:22:09 följande:
    Hon kommer nog inte vara intresserad av din man när hon inser att han bara har makaroner och korv att bidra med.
    Eller när alla problem som äldre män har börjar dyka upp, och nr han snäser åt hennes ungar att vara tysta
    Kan nog tänkas bli så ja.
    Du ska jag sitta och känna mig nöjd, kanske han kan få en matlåda med.. makaronstuvning som tröst.

De där "problemen" är han dock inte i närheten av, hans potens är som en ung killes. Välutrustad är han också, det kanske är det hon blivit så betagen av?

Vad ska en man i 50*+ årsåldern med småknattar som inte ens är hans egna till? Det blir ju pinsamt för dem när kompisarna undrar vad det är för farbror som deras mamma håller i handen. Spöke
    molly50 skrev 2021-07-18 13:40:26 följande:
    Ja,det håller jag med om. 

Ja,det är ju möjligt att antingen älskarinnan eller hennes sambo har berättat.
    I så fall lär du väl få reda på det.

Ja,det förstår jag. Det hade jag också haft.
    Jag tycker du verkar så otroligt stark och hanterar dte här så bra.
    Jag hoppas du kan få tillgång till din nya lägenhet tidigare också så du kan flytta därifrån.
    Tack!
    Jag ska ju skriva kontraktet i morgon, då får jag nog mer information. Hoppas verkligen det går att få tillträde tidigare!
    Bara den är besiktigad så flyttar jag gärna igår.

Denna händelse mitt i livet känner jag redan har gjort mig starkare. Jag kommer inte bli ensam, jag kommer att bli själv!

Mina söner är informerade så två flyttkarlar står redo när det är dags.
    Anonym (ptsh) skrev 2021-07-18 13:42:31 följande:

Lämna en påse makaroner på golvet till honom när du flyttar ut

Får köpa ett ekonomipack på Willys. {#emotions_dlg.djavulsk} Och en ring Falukorv.

Idag har jag skrivit kontraktet, lägenheten är ett dödsbo som stått tomt flera månader.
    Jag flyttar in 1 augusti istället, det var inget problem att ordna. Att det stod 1 september var bara för att deras rutiner är på ett visst sätt.

Så jag flyttar om ca två veckor!

Gubbhelvetet har hållit sig hemifrån 90% av tiden, var han är har jag ingen aning om. Och jag bryr mig inte heller.

Anonym (Ema) skrev 2021-07-19 12:39:14 följande:

Bra gjort TS! Lev nu som singel och njuut :) Efter mitt sista förhållande som tog slut för 5 år sedan bestämde jag mig för att aldrig mer bo ihop med en man igen och jag har inte ångrat det beslutet en sekund. Det är nu ditt liv börjar ju:)

Det är precis min plan, kommer bli underbart!
    molly50 skrev 2021-07-19 20:30:06 följande:
    Härligt att du kan flytta tidigare! 

Det är väl bra att han håller sig borta så får han komma hem till en tom lägenhet sen.  
    Verkligen.
    En tom och jäkligt dyr lägenhet att ro trunt med en lön som inte är direkt jättehög. Han får väl be fjällan flytta hit.
    molly50 skrev 2021-07-19 21:32:34 följande:
    Har han sagt något om att du ska flytta? Vet han ens om det?
    Han vet det, gnällde lite om att det var väl ändå onödigt. Men sen bad jag homon hålla käft. Sen har det varit mer eller mindre tyst.
    molly50 skrev 2021-07-19 21:44:31 följande:
    Onödigt för att han blir ensam kvar med hyran eller onödigt för att han vill ha dig kvar?
    Det borde han kanske ha tänkt på innan han valde att bete sig som ett svin.
    Det kan man ju undra. Han får väl fundera på det under veckans sju makaronmiddagar.

Anonym (tjoo hooo) skrev 2021-07-22 11:35:14 följande:

Finns det någon uppdatering TS?

Har han kvävts av en okokt makaron?
    Har han fått nervproblem för det unga kexet har upplyst att hon kommer fytta in med sina barn och tar med sig adoptionspapper?
    Har han ringt din mamma och sagt hur dum du är?

När det gäller otrogna as ska man inte vara den bättre människan och vara snäll och förstående då ska man säga F-U och glädjas åt varje jävelskap som drabbar svinet

Än har inte makaronfastan inträtt dessvärre, men snart så. Jag packar och packar, har bokat släp hos Freetrailer till 1 augusti.

Det mesta i "vår" lägenhet är mitt så det är han som får köpa nytt, något lämnar jag ju kvar. T ex sängen, den kan han ju knulla lilljäntan i om hennes ungar låter dem vara ifred.

Han har inte ringt min mamma! Haha, det skulle han inte haft något för oavsett. Han får ringa sin egen mamma istället.

Sista meningen, kunde inte hållit med mer!

Ännu en riktigt Chicagofylla, han har det så jobbigt den stackarn.
    Men en fylla för honom innebär ju mer info till mig.

Av det lilla jag kommer åt att se (när meddelandet kommer, det som syns på skärmen) har jag förstått att fjällan ska flytta hit.
    Hennes sambo verkar bestämt att deras hus ska säljas.

Tänk om jag ändå kunnat öppna telefonen och läsa all konversation! Något jag aldrig någonsin kunnat föreställa mig att jag ens skulle överväga innan allt detta hände.

Får väl hålla utkik på hemnet och se om deras hus kommer ut till försäljning.

Så nu när jag "vet" att hon ska överta min plats i detta hem så kommer jag även ta med alla växter som jag har köpt, fina dyra växter som jag skött själv. Skänker dem till min son med fru, så får de lite nytillskott i trädgården.

Jag kommer ta med precis allt, inte lämna mer än sängen. Vill han knulla henne i min säng så varsågod. (Kanske ska ösa ur ett storpack snabbmakaroner i den innan jag lämnar? Gärna krossade.)

Jag skulle inte bli förvånad om de skaffar en unge ihop  trots att han redan när vi träffades sa att han var för gammal. Inte för att det någonsin var på tal då jag verkligen de facto var klar med barnskaffande, men han nämnde det emellanåt. Kanske för att trösta sig själv att han slutade som barnlös?

Man kan undra om hon vet hur han tröstsuper här hemma... skulle hon vara lika intresserad om hon visste att han ligger på rygg och snarkar fyllan av sig i självömkan måntro. För om det inte är "synd om honom", varför har han då börjat dricka på detta okontrollerade sättet?

Fortsättning följer.

Svar på tråden Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.