För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag förstår verkligen att den första tanken är att inte försöka mer. Man vill skydda sig själv, sin partner och sitt hjärta. Låter klokt att du ska landa och återhämta dig. Unna dig allt
När jag fick mitt MA så loggade jag det fel i NC, jag loggade det den dagen jag fick beskedet. Inte dagen som blödningen kom. Så min gissning är att det är motsvarande i FF, logga dagen du börjar blöda.
Förlåt för dum fråga men vad menar du med cellgifter? Är det behandlingen? Låter superläskigt :(
Ja jag tror kroppen kommer behöva återhämta sig en cykel om inte annat, vet inte ens om man vågar försöka igen direkt.. vad tror ni andra?
Jag har ju redan börjat blöda lite, alltså får lite blod när jag torkar mig och enligt läkaren så kanske det inte ens blir mer blödning denna gång, sjukt oklart allting.
Medicinen som man får som ska framkalla missfallet i detta fall innehåller cellgifter, säkert inte mkt men så pass mkt att man ska avstå från graviditet samt alkohol och lite annat i tre månader.. jag som ogärna stoppar i mig en massa skit efter min nervskada kände bara nej nej nej till den medicinen.