För oss 35+ som försöker bli gravida
Vad gör man inte för att nå slutstationen med en bebis på bröstet:)
Det låter ju positivt att kroppen verkar ta hand om det ändå. Förstår du känner dig sliten och hängig. Inte så konstigt med lång blödning, och dessutom mentalt tuffa dagar för dig.
Vad skönt att du bara behöver lämna prov och kan åka hem igen. Håller mina tummar att HCG gått ner✊🏻
Kan tänka mig det är svårt att få till en spolning på gynakuten. Men bra att du förberett med frågor, hoppas du får svar på allt. Har ni någon gynmott i kommunen du bor? Kanske lättare att få till en spolning där? När jag var orolig över mina blödningar ringde jag MVC som rekommenderade mig att skriva en egenremiss till gyn i min kommun. Fick svar via 1177 dagen efter och en tid för VUL efter 10 dagar.
Ja och att få hänga här inne med er under tiden underlättar verkligen i väntan på bebis :)
Jag tror faktiskt inte vi har det i vår kommun, ligger så pass nära ett stort sjukhus så jag tror inte det, tycker gynakuten kanske har lite koll på vart man ska vända sig iaf :)
Skönt att det gick så pass snabbt för dig, hoppas på lite medvind för mig med :)