För oss 35+ som försöker bli gravida
Kumquat skrev 2022-11-02 08:33:17 följande:
Nej nej nej, vilken hemsk kväll. Vill slå ihjäl den här orättvisan med ett baseball-trä
Såhär skulle det inte bli, det FÅR inte blir såhär! Hoppas av hela mitt hjärta på en solskenshistoria, men fattar att dagarna fram till fredag kommer vara helt överjävliga.
Hoppas du blev omhändertagen av bra människor, gick smärtan över av sig själv och hur känns det nu i kroppen?
Ja livet är verkligen ingen dans på rosor ibland, jag sa senast imorse till min man att jag mådde ganska bra sen läste jag alla era fina kommentarer och började storböla så lite svajjig i humöret är jag nog ändå ;)
Jo de var jättegulliga, jag hatar att besvära sjukvården i onödan vilket det kändes som när jag åkte in men de sa att så var absolut inte fallet.. det gick succesivt över inatt och idag måste jag som vanligt igen.. så märkligt.
Lojsan DN skrev 2022-11-02 08:44:07 följande:
Åh nej! 😔 Jag hoppas att det inte är på väg åt fel håll. Såg det ett tomrum i livmoder eller va det helt slutet?
Nu försöker jag vara lite positiv här och tänker att du kanske är en låghormonare, och att embryot gömde sig där inne. HCG kan ligga på mellan 100-5000 i v5.
Man har ju läst många solskenshistorier om detta, hoppas verkligen att du är en av dom. 💕
Fast man brukar känna sånt i kroppen, oavsett vad andra säger. Hur har du det med symtom och det nu då?
Hmm jag tror det enda hon sa var att hon inte såg något, jag sa att då borde det ju vara något tokigt för man borde ju se något iaf i vecka 5+0 men hon sa att det inte alltid är så.. för mig känns det helt orimligt att inte se något denna vecka när man läser överallt om alla som åker in på vul och hör hjärtslag.. japp jag har googlat som en galning :)
Nu mår jag som innan, tempen uppe och starkt test som inte blivit svagare, samma gamla gravid symptom.. känns som kroppen häcklar en typ...
Cocachins skrev 2022-11-02 09:02:04 följande:
Bra skriver symetrical! Kan bara instämma i allt du skriver till Brallans ❤️ Jag lider med dig Brallans och håller verkligen tummarna för dig ❤️
Tack