medioker skrev 2022-11-01 15:04:19 följande:
Vilken tråkigt bemötande Brallans - jag hade absolut bokat ett tidigt UL. Jag har gjort det med båda barnen tidigare. Med förstfödda blödde jag som sagt en hel del i vecka 6-7 så i vecka 7 bokade jag på en privat klinik helt införstådd med att det måste vara missfall, känslan när man fick se en liten liten böna med pickande hjärta var helt obeskrivlig. Med andra barnet bokade jag in ett tidigt ultraljud i vecka 9 bara för att jag ville se att något levande fanns där och jag ska göra samma sak nu och hoppas på samma tur en tredje gång
Den känslan måste varit helt oslagbar :)
Ja klart det kommer bli så tredje gången med
Kumquat skrev 2022-11-01 16:00:16 följande:
Jag blir helt galen på sådant där, det kostar verkligen inget att vara snäll och förstående istället. Jättebra att det verkar ha lugnat sig i alla fall, önskar du bara fick vara glad från nu.
Klart du ska boka privat vul så du får se den lilla rackaren
Hon kommer garanterat få dålig karma efter idag haha..
Ja det är nog det som är mest ledsamt att man inte kan vara glad, min man frågar hela tiden om saker framöver och jag säger att jag inte ens vågar prata om det för det kommer ändå inte komma så långt...
Man försöker väl skydda sig själv så man inte blir så ledsen om det händer.
Vill bara knäppa med fingrarna och vara i V8 och ha hört hjärtljud.. då ska jag våga släppa på muren lite :)