• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • H0nd3ndär

Jag är på cd15 idag. Jucy där nere och äl-testerna bör sticka idag eller imorgon. Tempen har med sjunkit som inför äl. Tror på äl lör eller sön Glad

• Symetrical
    H0nd3ndär skrev 2022-05-05 09:58:22 följande:

Jag är på cd15 idag. Jucy där nere och äl-testerna bör sticka idag eller imorgon. Tempen har med sjunkit som inför äl. Tror på äl lör eller sön Glad

Woop woop! Hoppas på guldägg!!!
  • H0nd3ndär
    Symetrical skrev 2022-05-05 10:05:07 följande:
    Woop woop! Hoppas på guldägg!!!
    Ja, hoppas Skrattande

Positivt äl-test nu när jag testade om än inte peak ännu. Den sker nog senare idag eller imorgon fm. Så äl bör bli lör! Yay!  Solig
  • Brallans
    H0nd3ndär skrev 2022-05-05 09:58:22 följande:

Spännande, räknar med äl jag med lör-sön så idag börjar projekt "varannandag verkstad" tillsvidare.. :) 
  • H0nd3ndär
    Brallans skrev 2022-05-05 11:16:18 följande:
    Spännande, räknar med äl jag med lör-sön så idag börjar projekt "varannandag verkstad" tillsvidare.. :) 
    Spännande! Glad Hoppas!

Vi är med igång med varannan dag. Pallar inte oftare än så med 2 små. Haha 

Äl-testerna sticker här idag. Ungefär lika starkt som kontrollstrecket nu på fm. Men bör bli lite starkare innan det sjunker igen. Utifrån testerna och tidigare cykler blir det nog ändå lör som äl sker här Glad
  • Brallans
    H0nd3ndär skrev 2022-05-05 12:02:53 följande:
    Spännande! Glad Hoppas!

Vi är med igång med varannan dag. Pallar inte oftare än så med 2 små. Haha 

Äl-testerna sticker här idag. Ungefär lika starkt som kontrollstrecket nu på fm. Men bör bli lite starkare innan det sjunker igen. Utifrån testerna och tidigare cykler blir det nog ändå lör som äl sker här Glad
    Ja nu hoppas vi det blir av :) 

Nej tycker varannandag i några dagar får vara nog, blir ju lätt mekaniskt när man liksom "måste" el iaf för mig.. 

Åh toppen, skönt att de börjar stiga nu :) 
  • Symetrical
    H0nd3ndär skrev 2022-05-05 10:57:02 följande:
    Ja, hoppas Skrattande

Positivt äl-test nu när jag testade om än inte peak ännu. Den sker nog senare idag eller imorgon fm. Så äl bör bli lör! Yay!  Solig
    Vad kul att ni är så synkade! Känns som att jag är den enda som väntar på bim här. Alla ni andra väntar på äl xP

• Brallans
    Symetrical skrev 2022-05-05 14:35:05 följande:
    Vad kul att ni är så synkade! Känns som att jag är den enda som väntar på bim här. Alla ni andra väntar på äl xP

Man ska inte ropa hej förens man är förbi äl, det har jag fått lära mig efter förra månaden hahaha... kändes lite busigt att bara boka in varannandag här nu över min förväntade äl period.. 
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-05-05 14:35:05 följande:

Btw hur går det med tempen nu i väntans tider?
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-05-05 15:12:13 följande:
    Man ska inte ropa hej förens man är förbi äl, det har jag fått lära mig efter förra månaden hahaha... kändes lite busigt att bara boka in varannandag här nu över min förväntade äl period.. 

Hahaha. Sant! Men två förvirrade cykler i rad känns ändå orimligt. Så nu bestämmer vi äl på lördag. Eller kanske söndag. Max måndag! Punkt! Flört

Jodå, den är lika stabil som vanligt, så än så länge inget som tyder på att eggo?s preggo Obestämd

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida