• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-04-22 11:06:55 följande:

jag brukar ligga på Max 36,6 efter äl, ja de va tydliga C de dagarna.. mina w är inte att leka med haha.. 

flikar in med gårdagens test med, har för mig att du även gillar att tolka test haha el så är det önsketänkande 

Love it!!! Cool Men alltså, jag ser ett tydligt streck där. Visst är det svagt, men jag skulle tolka det som positivt!! Förvånad

Du måste ta ett digitalt imorgon! Senast!!!!

• Symetrical
    Nyponet01 skrev 2022-04-22 11:39:08 följande:
    Undrar om det är pollen här med! Skrattande Skämt åsido, men vilken höjning! 
    Men wow! Den där grafen ser fantastisk ut! :D
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-04-22 14:06:56 följande:
    Känns lite märkligt med sånt svagt på BIM+8, haft - innan.. misstänker spök 
    Om du googlar på sena positiva gravtest kommer du få upp hur många exampel som helst på folk som plussat orimligt sent! Finns absolut hopp ^_^
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-04-22 14:15:08 följande:

Love it!!! Cool Men alltså, jag ser ett tydligt streck där. Visst är det svagt, men jag skulle tolka det som positivt!! Förvånad

Du måste ta ett digitalt imorgon! Senast!!!!

Haha tur jag hade rätt, ja lite läskigt svagt känner jag men va-an vet jag egentligen.. Flört

Tar ett billigt test imorn och är det ett starkare sträck så slösar jag mitt CB. 
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-04-22 14:23:48 följande:
    Om du googlar på sena positiva gravtest kommer du få upp hur många exampel som helst på folk som plussat orimligt sent! Finns absolut hopp ^_^
    Jag har egentligen googlingsförbud veckan ut men nu blev jag så nyfiken så jag kanske gör ett undantag haha 
  • Nyponet01
    Brallans skrev 2022-04-22 14:07:56 följande:
    Förstår inte din graf helt då jag är van med de digitala haha men imp dipp kanske :) :) 
    Förstår ju nästan inte själv, men lär mig. Skrattande 
    Grattis till testet!! Jag såg direkt utan att ens behöva zooma! Glad Lycka!!
  • Brallans
    Lojsan DN skrev 2022-04-22 13:37:57 följande:
    Det där testet är ju positivt om kortet är taget inom tiden. 8D

Ja det är inom tiden :) 

• Nyponet01
    Symetrical skrev 2022-04-22 14:16:38 följande:
    Men wow! Den där grafen ser fantastisk ut! :D
    Tack! Antar jag. Skrattande Blev förvånad imorse, eftersom gårdagens dip var lite oväntad. Så riktigt spännande att se imorgon.  
  • Brallans
    Nyponet01 skrev 2022-04-22 16:25:59 följande:
    Förstår ju nästan inte själv, men lär mig. Skrattande 
    Grattis till testet!! Jag såg direkt utan att ens behöva zooma! Glad Lycka!!

Hahaha :D riktigt imponerad att du ändå lägger ner ett sånt arbete och göra det på papper! 

Tack snälla, vågar inte riktigt tro på det förens jag tagit ett CB test i helgen :) 

• Nyponet01

Du skrev Bim +8, men menar du inte äl +8? Ser ju ut som du hade äl 14/4? Isf ligger vi troligen precis lika, på sagen. Skrattande

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida