• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Symetrical
    Cinapuffen skrev 2022-04-22 07:03:52 följande:
    Det är inte helt omöjligt om du är pollenallergiker. Immunförsvaret arbetar ju på högvarv nu med allt pollen så. Glad
    Jag har för mig att vi hade frågan uppe på tapeten när vi tempade ett gäng för typ 6-7 år sedan. Har för mig att flera upplevde samma sak.. Obestämd Aja, lär ändå se tydligt när äl varit
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-04-22 09:47:57 följande:
    Hahaha. Låter som en bra plan! Är det en nöjesresa du ska på? :D

Fått utsatt äl nu iaf, alltid något? ska va C de senaste dagarna med men glömt lägga in det. 

Jag ska iväg på kurs med hästen så jag behöver vara halv seriös iaf Glad

• Symetrical
    Brallans skrev 2022-04-22 10:51:59 följande:

Fått utsatt äl nu iaf, alltid något? ska va C de senaste dagarna med men glömt lägga in det. 

Jag ska iväg på kurs med hästen så jag behöver vara halv seriös iaf Glad

Skönt ändå, även om jag kanske tror att det skedde några dagar innan! Eller vad brukar du ha för coverline? Och är du säker på att sekretet var c de dagarna kring förmodad äl? Tycker själv att det kan vara lite svårt att se skillnad på c och w ibland, samt ew och s Obestämd
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-04-22 11:01:10 följande:
    Skönt ändå, även om jag kanske tror att det skedde några dagar innan! Eller vad brukar du ha för coverline? Och är du säker på att sekretet var c de dagarna kring förmodad äl? Tycker själv att det kan vara lite svårt att se skillnad på c och w ibland, samt ew och s Obestämd

jag brukar ligga på Max 36,6 efter äl, ja de va tydliga C de dagarna.. mina w är inte att leka med haha.. 

flikar in med gårdagens test med, har för mig att du även gillar att tolka test haha el så är det önsketänkande 

• Lojsan DN
    Brallans skrev 2022-04-22 11:06:55 följande:

jag brukar ligga på Max 36,6 efter äl, ja de va tydliga C de dagarna.. mina w är inte att leka med haha.. 

flikar in med gårdagens test med, har för mig att du även gillar att tolka test haha el så är det önsketänkande 

Det där testet är ju positivt om kortet är taget inom tiden. 8D
  • Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-04-22 11:06:55 följande:

Jag ser ett svagt streck! Skrattande
  • Brallans
    Cinapuffen skrev 2022-04-22 13:45:14 följande:
    Jag ser ett svagt streck! Skrattande
    Känns lite märkligt med sånt svagt på BIM+8, haft - innan.. misstänker spök 
  • Brallans
    Nyponet01 skrev 2022-04-22 11:39:08 följande:
    Undrar om det är pollen här med! Skrattande Skämt åsido, men vilken höjning! 
    Förstår inte din graf helt då jag är van med de digitala haha men imp dipp kanske :) :) 
  • Brallans
    Brallans skrev 2022-04-22 14:07:56 följande:
    Förstår inte din graf helt då jag är van med de digitala haha men imp dipp kanske :) :) 
    Menade alltså att du haft det och sen fått en fin höjning idag :) 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida