• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • nathalie85

Om ditt test är äl+8 klart pluss. om det
    är
    bim+8 skulle jag också tycka det 
    är
    lite
    väl svagt,
    men absolut ej om äl+8!

• Brallans
    nathalie85 skrev 2022-04-22 17:05:18 följande:

Om ditt test är äl+8 klart pluss. om det
    är
    bim+8 skulle jag också tycka det 
    är
    lite
    väl svagt,
    men absolut ej om äl+8!

Hej 

det är verkligen BIM+8, kan inte heller ha haft försenad äl då vi endast försökte vid min uträknade äl och inte efter då jag bangade ur på sen dec bebis.. 
  • Nyponet01
    Brallans skrev 2022-04-22 17:20:00 följande:
    Hej 

det är verkligen BIM+8, kan inte heller ha haft försenad äl då vi endast försökte vid min uträknade äl och inte efter då jag bangade ur på sen dec bebis.. 
    Ok. Då förstår jag. Ta ett digitalt då. Stickor är lite osäkrare vad jag förstått. Jag har aldrig haft sådana. Enbart digitala. Har sett flera här få svaga på dom och sen ändå fått 2-3 v på digitala. Glad
    Spännande!
  • Minaälsklingar
    Brallans skrev 2022-04-22 11:06:55 följande:

jag brukar ligga på Max 36,6 efter äl, ja de va tydliga C de dagarna.. mina w är inte att leka med haha.. 

flikar in med gårdagens test med, har för mig att du även gillar att tolka test haha el så är det önsketänkande 

Tycker det ser tydligt positivt ut.
    Du hade kanske äl senare än du tror.
    Väntar med spänning på morgondagens test!
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-04-22 16:08:42 följande:
    Jag har egentligen googlingsförbud veckan ut men nu blev jag så nyfiken så jag kanske gör ett undantag haha 
    Nåååååååå???  GravidDrömmer
  • Symetrical
    Nyponet01 skrev 2022-04-22 16:35:01 följande:
    Tack! Antar jag. Skrattande Blev förvånad imorse, eftersom gårdagens dip var lite oväntad. Så riktigt spännande att se imorgon.  
    Verkligen spännande! Låg tempen högt idag med? :D
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-04-23 06:49:41 följande:
    Nåååååååå???  GravidDrömmer

helt blankt på sticka så kändes onödigt att slösa på ett digitalt som jag tänker ändå kommer vara ?ej gravid?.. måste varit spök på det andra de va ju ändå 3 dagar sen så borde varit starkare nu isf :) 

Blir så förvirrad av allt haha 

• Symetrical
    Brallans skrev 2022-04-23 07:53:10 följande:

helt blankt på sticka så kändes onödigt att slösa på ett digitalt som jag tänker ändå kommer vara ?ej gravid?.. måste varit spök på det andra de va ju ändå 3 dagar sen så borde varit starkare nu isf :) 

Blir så förvirrad av allt haha 

Det förstår jag VERKLIGEN att du blir! >_<
    Dock aldrig sett ett så tydligt spök! Kan det vara ett befruktat ägg som kämpat för att fösta länge, till sist lyckades, men sen ändå släppte..!? Isf borde du ju få mens snart! Vad låg tempen på idag?
  • Nyponet01
    Symetrical skrev 2022-04-23 06:50:55 följande:
    Verkligen spännande! Låg tempen högt idag med? :D
    Den låg på precis samma som igår. 36,8. Så inget spännande alls idag. Skrattande
    Har dock nu under 3 dagar haft alla menssymptom jag kan ha, så tror inte på graviditet. Har vart gravid många gånger och inte haft några symptom vid det här stadiet. Fast inte helt hundra eftersom jag inte tempar. Men isf bara ömma bröst fram till bim. Nu allt!
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida