Är det här landet på väg mot sin undergång?
Vad tror ni? För det går ju utför, det gör det. Inga riktiga män, obegränsat med invandrare och ett matriarkalt samhälle. Men jag vet inte, vad tror ni?
Vad tror ni? För det går ju utför, det gör det. Inga riktiga män, obegränsat med invandrare och ett matriarkalt samhälle. Men jag vet inte, vad tror ni?
Jag tror att Sverige kommer att splittras. Inom 50 år kommer nån del att ha brutit sig loss. Skåne o Blekinge är först ut tror jag.
Tror att missnöjet med maktcentreringen till Stockholm, och den politiska maklösheten och en massa annat kommer att få missnöjet att eskalera med tiden.
Hela värden är under förändring och risken är att det är på väg mot undergång. Men det behöver inte betyda undergång för alla.
Allt förändras - fram och tillbaka.. men någon undergång lär det inte bli. Dom enda som vill få oss att tro det är media som blir alltmer påträngande i vardagen. Men dom vill i slutändan bara sälja sina reportage och då måste dom vara dramatiska.
Andra gruppen som tror på landets undergång är de individer som på något sätt står utanför samhället. Ni har inte förstått att om man ser historiskt sett, så har vi aldrig haft det bättre.
Allt förändras - fram och tillbaka.. men någon undergång lär det inte bli. Dom enda som vill få oss att tro det är media som blir alltmer påträngande i vardagen. Men dom vill i slutändan bara sälja sina reportage och då måste dom vara dramatiska.
Andra gruppen som tror på landets undergång är de individer som på något sätt står utanför samhället. Ni har inte förstått att om man ser historiskt sett, så har vi aldrig haft det bättre.
Ja, om feministerna får som de vill så har vi snart kalifat & sojapojkar kvar här. De älskar gängkriminella & musse muslim så jag ser inget hopp för Sverige. Det bästa man kan göra är att flytta så långt ifrån Stockholm man kan, bygga ett fint timmerhus & leva ut sina dagar i harmoni. Om hotet skulle komma i närheten av en så har man en bössa för att avverka kräken.
Sverige som enad nation, ja den drömmen dig för 30 år sedan.,
Jag tror att Sverige kommer att splittras. Inom 50 år kommer nån del att ha brutit sig loss. Skåne o Blekinge är först ut tror jag.
Vi måste ut ur EU om vi ska överleva som nation & folk.
Fundera på varför Alterio Spinnellis namn står ovanför ingången till EU-parlamentet.
Eliten är riktigt sjuka individer, vanligt folk kan nog inte fatta hur rubbade dom är.
Allt sker inför öppen ridå dessutom.
Vi måste ut ur EU om vi ska överleva som nation & folk.
Fundera på varför Alterio Spinnellis namn står ovanför ingången till EU-parlamentet.
Eliten är riktigt sjuka individer, vanligt folk kan nog inte fatta hur rubbade dom är.
Allt sker inför öppen ridå dessutom.