• HSOF

Är det här landet på väg mot sin undergång?

Tomatmacka skrev 2021-07-04 16:45:51 följande:

Vad tror ni? För det går ju utför, det gör det. Inga riktiga män, obegränsat med invandrare och ett matriarkalt samhälle. Men jag vet inte, vad tror ni?

Ja tyvärr så går det väldigt mycket utför, men detta har varit en väntad utveckling i många år. Men våra kära politiker såg det inte komma och har varit naiva. Men oavsett uppvaknade eller ej så gör det inget åt det utan Sveriges minsta lilla extremistparti får fortsatt styra skutan vidare mot undergången.

Det människor inte förstår är att när staten förlorar sitt våldsmonopol så är samhället på upplösningstillstånd. Men detta är väl kanske ändå planen på vägen på att upplösa nationalstaterna och nå målet om en gränslös värld utan en massa nationsgränser. Allt för mer makt till världsoligarkin.
  • HSOF
    Anonym (Svensk) skrev 2021-07-18 10:01:12 följande:

Jag tror att Sverige kommer att splittras. Inom 50 år kommer nån del att ha brutit sig loss. Skåne o Blekinge är först ut tror jag.

Det största hotet i nuläget är nog Islam. De kommer inte behöva vara i majoritet innan de tar över ett samhälle utan gör det med våld vid rätt läge. Annars blir de ändå en majoritet runt 2050 tror jag det var men troligen för, då invandringen från dessa länder troligen bara kommer öka.

Då blir Sverige ett muslimskt land och sharia styr. Det nordligaste kalifatet i historien. Men dess förinnan blir det nog mer klankrig (små inbördeskrig) på lokala platser, som kommer sprida sig och blir fler.

Men gör vi något drastiskt nu så kanske jag får fel, men man ska nog inte hoppas för mycket med de korkade politikerna vi har i Sverige idag.
Svar på tråden Är det här landet på väg mot sin undergång?