Är det här landet på väg mot sin undergång?
Vad tror ni? För det går ju utför, det gör det. Inga riktiga män, obegränsat med invandrare och ett matriarkalt samhälle. Men jag vet inte, vad tror ni?
Vad tror ni? För det går ju utför, det gör det. Inga riktiga män, obegränsat med invandrare och ett matriarkalt samhälle. Men jag vet inte, vad tror ni?
Tre fel gör inte ett rätt.... Det enda vi har att tampas med just nu är en pandemi och övervåldet i förorterna, ffa från gängkriminalitet som behöver knipas av. Knappast en undergång däremot.
Men varför röstar ni då på sossarna år ut och år in?? Ni vet ju att vänsterblocket är de onda och högerblocket är de goda, varför röstar ni då inte på SD eller Moderaterna så alla araber kan skickas hem igen?
Inte en dag utan händelser som skakar nationen. Idag var det gisslandrama på ett fängelse. Säkerligen hemska psykiska skador för de som hotades till livet med rakblad.
varför röstar ni då inte på SD eller Moderaterna så alla araber kan skickas hem igen?
Om jag ska vara helt ärlig så är faktiskt de flesta invandrare betydligt manligare än de typiskt svenska mespottorna. Jag säger inte att de per automatik är bättre, men få svenska män är manliga.
Så landet kanske snarare är på väg mot framgång än undergång? ;D
Om jag ska vara helt ärlig så är faktiskt de flesta invandrare betydligt manligare än de typiskt svenska mespottorna. Jag säger inte att de per automatik är bättre, men få svenska män är manliga.
Så landet kanske snarare är på väg mot framgång än undergång? ;D
Lite nyfiken, vad är "en riktig man" enligt dig?
Ah, nu har jag läst på om vad en s.k. "sojapojke" som trådstartaren hänvisar till, är för något. Det är inget mindre än ett högerextremt skällsord på män som inte faller in i den konservativa synen på vad en man ska vara, dvs "macho". Uttrycket härstammar tydligen från en populär teori i högerextrema kretsar om att sojamjölk innehåller östrogen och därför gör män feminina och påverkar fertiliteten negativt.
Eftersom jag inte har den minsta lust att diskutera med högerextremister lämnar jag denna tråd. Ha så kul i sandlådan!
Ah, nu har jag läst på om vad en s.k. "sojapojke" som trådstartaren hänvisar till, är för något. Det är inget mindre än ett högerextremt skällsord på män som inte faller in i den konservativa synen på vad en man ska vara, dvs "macho". Uttrycket härstammar tydligen från en populär teori i högerextrema kretsar om att sojamjölk innehåller östrogen och därför gör män feminina och påverkar fertiliteten negativt.
Eftersom jag inte har den minsta lust att diskutera med högerextremister lämnar jag denna tråd. Ha så kul i sandlådan!