Är det här landet på väg mot sin undergång?
Jag tror att Sverige kommer att splittras. Inom 50 år kommer nån del att ha brutit sig loss. Skåne o Blekinge är först ut tror jag.
Jag tror att Sverige kommer att splittras. Inom 50 år kommer nån del att ha brutit sig loss. Skåne o Blekinge är först ut tror jag.
Tror att missnöjet med maktcentreringen till Stockholm, och den politiska maklösheten och en massa annat kommer att få missnöjet att eskalera med tiden.
Allt förändras - fram och tillbaka.. men någon undergång lär det inte bli. Dom enda som vill få oss att tro det är media som blir alltmer påträngande i vardagen. Men dom vill i slutändan bara sälja sina reportage och då måste dom vara dramatiska.
Andra gruppen som tror på landets undergång är de individer som på något sätt står utanför samhället. Ni har inte förstått att om man ser historiskt sett, så har vi aldrig haft det bättre.
Vi måste ut ur EU om vi ska överleva som nation & folk.
Fundera på varför Alterio Spinnellis namn står ovanför ingången till EU-parlamentet.
Eliten är riktigt sjuka individer, vanligt folk kan nog inte fatta hur rubbade dom är.
Allt sker inför öppen ridå dessutom.