• Anonym (Lust)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

T

• Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Mr1970
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-14 19:28:28 följande:

Jag skulle vilja onanera tsm med min man som förspel. Jag tror vi kan lära varandra mycket då. Sedan vill jag att det ska leda till något hett och hårt/rough, gärna något lite ovanligt/speciellt.

Sexigt. 
  • Anonym (Hotwifing)

Vi har det riktigt trevligt med våra hotwife-fantasier 

• BlaxkDream

Något som jag verkligen går igång på är anonym blindfold sex.

Anledningen skulle jag tro är just spänningen av att motparten inte kan se mig eller vad jag gör.
    Speciellt extra blir det ihop med en Hotwife / Coukold par där denne kanske tror att det är någon annan först ända tills motparten känner skillnaden.

Inte lika udda men går igång på att tillfredsställa upptagna tjejer och tycker det är speciellt spännande om deras respektive inte känner till det hela.

Njuta av varje dag så som det är din sista
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag fantiserar om ett par unga tjejer på jobbet. Dom är slanka, små bröst, och fina rumpor. Låter blyga, nästan undergivna, när vi hälsar på varann.
    Jag är mycket större än dom, och det gör mig upphetsad.
    Jag tror dom också blir upphetsade av det.

Dom flesta kvinnor tror inte att tjejerna alls blir det.

Och så är jag tänd på en äldre kvinna, tror hon är äldre än mig, gissar på 55-58 år.
    Hon är lite rundare, men har en erotisk utstrålning.

Dom flesta kvinnor tycker att det är bättre med en äldre kvinna.

• Anonym (Mycket)

Jag tänder väldigt mycket på tanken att filma när jag har sex. Tänder även på tanken att när min tjej är ute så raggar nån kille upp henne och de har sex på toaletten. 
    Trekant med två tjejer är en dröm också. 

• Anonym (MR klister)

Testat det mesta som jag går igång på, har i mina egna ögon haft ett underbart sexliv. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mycket) skrev 2022-06-18 19:04:00 följande:

Tänder även på tanken att när min tjej är ute så raggar nån kille upp henne och de har sex på toaletten. 

Ja, det är nog det vanligaste. Att tjejen bli uppraggad.

Säkert nån tjej som skriver att jag har fel nu.
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-15 07:54:21 följande:
    Finns Många dominanta män, men draken är inte en av dem.
    Fast nu va det ju Kaffedraken jag frågade och ännu inte fått nåt svar från. Så @Kaffedraken är du en dominant man mtp du skriver att du vill styra unga tjejer?
    Är uppriktigt nyfiken.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-18 21:55:13 följande:
    Fast nu va det ju Kaffedraken jag frågade och ännu inte fått nåt svar från. Så @Kaffedraken är du en dominant man mtp du skriver att du vill styra unga tjejer?
    Är uppriktigt nyfiken.
    Det hade jag missat, din fråga.
    Nej, jag är inte dominant.
    Det är kvinnor här på forumet som skriver att män vill styra unga tjejer.
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-18 21:55:13 följande:
    Är uppriktigt nyfiken.
    Sant. 
    Dominans är kul, förstår om du blir nyfiken som ug. 
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför