• Anonym (Lust)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

T

• Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Anonym (kaffedraken2)
    Pussan skrev 2021-10-09 10:18:58 följande:
    mmm...just det där med en jättesats i mig eller på mig ingår nästan alltid i mina fantasier. 
    Samma här. Vill inte med en bodybuildare, men gärna att han är muskulös, lite grövre (även kuken...)
  • Anonym (Lena)

Bland det mest motbjudande jag hört.

Anonym (Sexiga bruden) skrev 2021-09-28 19:54:19 följande:

Drömmer om att suga av en bodybuilder mellan 45-55. Han ska ha en stor grov kuk som jag deepthroatar med stor lust och glädje. Sen sprutar han mig full med sin säd så jag kommer rapa upp sperma flera timmar efteråt. Mmmm 

• Miss Sunny
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-09 11:38:46 följande:
    Samma här. Vill inte med en bodybuildare, men gärna att han är muskulös, lite grövre (även kuken...)
    +  1      Perfect   Flört
  • Tom Araya
    Anonym (FruL) skrev 2021-09-28 19:38:33 följande:

Jag tittar bara på analsex, typ POV, men det ska vara så att jag kan identifiera mig med det som sker i filmen. Dvs ingenting från någon öststat där man märker att det inte finns något själsligt samtycke, inget stök runtomkring - typ en knarkarkvartsvarning, inga trasiga människor dvs glåmiga stackare som är för smala och ser ut att må dåligt. Bäst är när man hör paret viska/prata med varandra och man hör att det är på riktigt och båda njuter. Det betyder att alla filmer överljudsskrik ala oh fuck och oh my god, oh my god går bort.

Hemmagjord porr. Glad
  • Meddelande borttaget
  • Underhill
    Annnaa skrev 2021-10-10 19:30:55 följande:
    Älskar amatörporr. Gärna utomhus någonstans!

Mm d bästa!
  • ödmjukman

Som äldre gentleman vill jag träffa en ung undergiven tjej som jag kan ta hårt , hålla fast, smiska o ta för mig.

• Tom Araya
    Annnaa skrev 2021-10-10 19:30:55 följande:
    Älskar amatörporr. Gärna utomhus någonstans!
    Amatör-porr är inte riktigt samma.

Relativt okända porrskådisar som har sex framför kameran utan manus och regi eller amatörpar som har sex framför kameran brukar kallas för amatör-porr trots att den egentligen är professionellt producerad.

Hemmagjord/homemade kallas det när inga proffs är iblandade, utan det är vanligt folk som filmar sig själva.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Sec) skrev 2021-08-24 15:49:46 följande:

Tycker det är upphetsande med kukar och tanken på att suga/runka av dem. Just att tillfredsställa en man och låta honom komma i min mun är väldigt eggande att fantisera om. Tänker mig att det är en äldre man och att han kanske har ögonbindel på (då det skulle kännas konstigt att se varandra - jag är också man). Så öppnar jag gylfen och börjar suga hans hårda kuk tills han tömmer pungen i munnen på mig och jag sväljer all sperma.

Jag har flera gånger haft ögonbindel och varit den som fått kuk i munnen.

Väldigt upphetsande att bara bli använd, fylld med sperma och sen lämnad.
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför