Inlägg från: Miss Sunny |Visa alla inlägg
  • Miss Sunny

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-09 11:38:46 följande:
    Samma här. Vill inte med en bodybuildare, men gärna att han är muskulös, lite grövre (även kuken...)
    +  1      Perfect   Flört
  • Miss Sunny
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-20 20:22:02 följande:
    För min del är kemin ganska avgörande.  Jag förstod inte att jag hade en undergiven sida innan jag träffade en dominant man som utstråla sådan tygghet att hans sadistiska fasoner kändes helt naturliga för mig att anpassa mig till. Frågan om jag ville bli bunden kom aldrig,  han bara gjorde det. Örfilen gjorde mig lite ställd, men jag förstod rätt snabbt att jag förtjänade den.
    Han tog verkligen fram slynan i mig och efteråt var jag både mörbultad och salig.

Andra män som påstått sig vara dominanta har inte alls haft samma atmosfär och slynan i mig har blivit dämpad. Jag har istället legat med dem för att få det hela avklarat.
    Samtidigt kan det ha varit så att jag inte har lockat fram detas hårdare sidor. Så det är inte alls så enkelt som att en ug alltid är ug och att en dominant alltid är dominant.
    + 1
    "Gottont", en helt obeskrivlig härlig känsla  ;)
  • Miss Sunny
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-24 02:44:47 följande:
    För mig måste dominansen finnas hos mannen, annars funkar det inte. Med dominant menar jag inte heller lack och läder och klubbliv utan äldre maskulina män som är strikta på ett lite traditionellt, konservativt vis. Som tar kontroll och tar va dom vill ha. Är tyvärr ont om såna män.
    Håller med .... Bara att jag byter ut ordet äldre med yngre.
    Gamla nog till att veta vad dom vill, men fortfatande unga hårda och virila.
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför