• Anonym (Lust)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

T

• Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Anonym (Sugaren)
    Pussan skrev 2021-10-09 10:18:58 följande:

mmm...just det där med en jättesats i mig eller på mig ingår nästan alltid i mina fantasier. Rapa upp den var en ny tanke för mig, sexigt...

Stora satser är så hett!

Jag sög en kille en gång som hade väldigt lätt för att ladda om. Han sprutade 4ggr och jag svalde alla gångerna.

Flera timmar efteråt rapade jag sperma och blev påmind om vad jag hade blivit använd till.
  • Anonym (Man40)

Har en fantasi att jag inte får ha sex med min sambo utan kondom och att jag inte får komma i/med henne. Detta är bara till andra hon har sex med. Att jag typ ska glömma bort hur det känns att vara inne i henne utan skydd och att mina orgasmer får jag framkalla själv. Är jag nära med henne måste jag avbryta och själv framkalla orgasmen. 

• Akroman

Att vara fler i sexet är häftigt både i fantasin och i verkligheten.....och att se sin partner njuta maximalt när hon får ta emot fler....mmm

• Meddelande borttaget
  • Limpo

Hitta en kvinna i samma sits som mig själv. Äldre och inget sex hemma vi hjälper varandra. 

• Anonym (Servant)
    att vara naken servitör till min frus flickvänmiddag
  • Mr1970

Mutual masturbation. 
    Gärna tillsammans med en äldre kvinna än mig. Jag är 51. Alltså gemensam onani. 

• Mannen från Stan

Som försiktig gentleman skulle jag vilja vara Bull(Man som sätter på annans fru).
    Ha och visa respekt för båda men tillfredsställa när mannen tittar på.

• Anonym (XmaaB)

Jag kollar på porr med Intensiv analsex med stora kukar och UG kvinnor.
    Fantiserar om cuckquean, ta en kvinna analt med partnern som tittar på.
    Dominant och perverst

• Anonym ((!))

Jag har en fantasi som förmodligen är väldigt udda?

Det finns kvinnor i min omgivning som jag inte är intresserad av men som jag vill se toppless.

Jag fantiserar om att bli avrunkad av min partner samtidigt som hon beskriver eller visar liknande bild på hur brösten ser ut på någon kvinna i vår omgivning som jag har valt ut. Allra helst att hon inte avslöjar allt direkt utan retas lite och låter mig gissa mig fram.

En annan variant är att jag blir avrunkad medan vi tittar på bilder på deras fötter.

Som sagt, väldigt udda.

Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför