• Anonym (Lust)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

T

• Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Anonym (slyna)
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-20 20:22:02 följande:
    Andra män som påstått sig vara dominanta har inte alls haft samma atmosfär och slynan i mig har blivit dämpad. Jag har istället legat med dem för att få det hela avklarat.
    ... & ... oavsett om du är kille eller tjej ligg aldrig med någon för att få det hela avklarat. Du är inte skyldig någon någonting. Sex ska vara häftigt och njutbart! Sluta med att göra våld på dig själv fysiskt och psykiskt. Du bokar väl inte in dig på sexträffar i ett självskadebeteende, eller hur? Känns det vid någon punkt inte bra - Stick bara därifrån! Lämna bostaden! Checka ut från hotellrummet! Om det känns åt skogen fel. Inget förpliktigar bara för att ni sexchattat lite innan sexet. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-20 20:22:02 följande:
    För min del är kemin ganska avgörande.  Jag förstod inte att jag hade en undergiven sida innan jag träffade en dominant man som utstråla sådan tygghet att hans sadistiska fasoner kändes helt naturliga för mig att anpassa mig till. Frågan om jag ville bli bunden kom aldrig,  han bara gjorde det. Örfilen gjorde mig lite ställd, men jag förstod rätt snabbt att jag förtjänade den.
    Han tog verkligen fram slynan i mig och efteråt var jag både mörbultad och salig.

Andra män som påstått sig vara dominanta har inte alls haft samma atmosfär och slynan i mig har blivit dämpad. Jag har istället legat med dem för att få det hela avklarat.
    Samtidigt kan det ha varit så att jag inte har lockat fram detas hårdare sidor. Så det är inte alls så enkelt som att en ug alltid är ug och att en dominant alltid är dominant.
    + 1
    "Gottont", en helt obeskrivlig härlig känsla  ;)
  • Anonym (Switch)
    Anonym (slyna) skrev 2022-06-23 21:54:10 följande:
    ... & ... oavsett om du är kille eller tjej ligg aldrig med någon för att få det hela avklarat. Du är inte skyldig någon någonting. Sex ska vara häftigt och njutbart! Sluta med att göra våld på dig själv fysiskt och psykiskt. Du bokar väl inte in dig på sexträffar i ett självskadebeteende, eller hur? Känns det vid någon punkt inte bra - Stick bara därifrån! Lämna bostaden! Checka ut från hotellrummet! Om det känns åt skogen fel. Inget förpliktigar bara för att ni sexchattat lite innan sexet. 
    Även om det inte blir den session jag hoppats på kan jag uppskatta en snabbis.
    Är det något allt för fattigt som erbjuds tackar jag för mig, även om det är väldigt svårt att tacka nej till kuk när man är sådär orimligt kåt. 
  • Anonym (slyna)
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-23 22:25:11 följande:
    Även om det inte blir den session jag hoppats på kan jag uppskatta en snabbis.
    Är det något allt för fattigt som erbjuds tackar jag för mig, även om det är väldigt svårt att tacka nej till kuk när man är sådär orimligt kåt. 
    Ja alla möten mellan människor blir väl inte som man tänkt sig eller hur? Du och jag tänker och reagerar rakt motsatt. Jag tackar alltid nej om galoscherna inte passar - oavsett hur upptänd eller hur orimligt kåt jag är av personen eller av situationen. Onani går utmärkt. Mkt måste stämma. Om jag överhuvudtaget bjuder på min närvaro eller på mina tjänster.. Inga halvhjärtade försök i skittaskiga miljöer eller sessioner som länge ger obehag och mardrömmar och som lämnar en unken bismak i munnen. Var ärlig mot dig själv, ta hand om dig och tillämpa mer selektiva val i din sexualitet. Hur kåt du än allmänt är! Det du beskriver låter som ett okontrollerbart missbruk med destruktiva val.  
  • lenny1998

Jag går igång extremt mycket på ?cougar? och ?mature? kategori, tänder inte ens på kvinnor i min ålder längre. Vilket har lett till att jag ytterst sällan har sex, då jag inte lyckas hitta kvinnor i den åldern jag går igång på (kvinnor 35-70 ish). Varför jag går igång på detta vet jag inte men har vilda fantasier om det

Man 24 år 

• Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-19 10:00:37 följande:
    Aha okej. 

Ja samma här, kan klart ha sex utan att vara dominant men det blir långt ifrån samma upplevelse.
    Få som verkligen är undergivna och går igång på det, har träffat en del tjejer som är ug men vi har nått deras gränser ganska snabbt. En del har varit rent av ''vanilj'' trotts att de själv tyckt annat. 
    För mig måste dominansen finnas hos mannen, annars funkar det inte. Med dominant menar jag inte heller lack och läder och klubbliv utan äldre maskulina män som är strikta på ett lite traditionellt, konservativt vis. Som tar kontroll och tar va dom vill ha. Är tyvärr ont om såna män.
  • Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:10:43 följande:
    Nej, alla kvinnor fördömer inte män som tänder på unga tjejer. Men majoriteten gör det.

När kvinnor själva tänder p unga killar, och vill ligga med dom, så tycker inte kvinnor att det är det värsta som finns.

Nej, jag är inte pedofil. Den yngsta jag träffade var 22. 25 år yngre. Det var hon som kontaktade mig. Dom flesta tyckte att jag gjorde fel som svarade, och sen träffade henne.
    Men jag tycker inte du gjorde nåt fel alls. Men visst finns det också inskränkta moraltanter, visst. Vi skiter i dom tycker jag.
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:22:29 följande:
    Skrev om ett par unga tjejer på jobbet jag är tänd på. Dom känns blyga, nästan undergivna. Många kvinnor tar för givet att det betyder att jag ÄR dominant.
    För mig är det mer kontrasten som gör mig upphetsad. Dom är mycket yngre, och fysiskt mycket mindre. Jag är äldre, och mycket större än dom.
    Dom har små händer. Jag har en grov, lite större kuk. Så jag fantiserar...
    Jag fattar grejen och jag skulle säga du verkar lite dominant. För du intar en sån attityd till dom två tjejerna som bygger på att du liksom dominerar dom med din ålder och din fysiska storlek (i båda avseenden ha ha!). Va menar du med dominant annars?

• Anonym (svart ug tjej)
    Anonym (slyna) skrev 2022-06-23 21:38:19 följande:
    Normalt ger du inte precis ett dominant intryck i dina poster. Men skenet kan som bekant bedra! Bara en iakttagelse. Ingen kritik.
    När du säger att dom är mycket yngre och fysiskt mycket mindre och du är äldre och mycket större än dom visar du en ny sida av dig själv. Särskilt när du drar till med att dom har små händer. Du har en grov lite större kuk? 
    Även kaffedrakar kan spruta eld verkar det som. :P
  • Miss Sunny
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-24 02:44:47 följande:
    För mig måste dominansen finnas hos mannen, annars funkar det inte. Med dominant menar jag inte heller lack och läder och klubbliv utan äldre maskulina män som är strikta på ett lite traditionellt, konservativt vis. Som tar kontroll och tar va dom vill ha. Är tyvärr ont om såna män.
    Håller med .... Bara att jag byter ut ordet äldre med yngre.
    Gamla nog till att veta vad dom vill, men fortfatande unga hårda och virila.
  • Anonym (Switch)
    Anonym (slyna) skrev 2022-06-23 22:57:40 följande:
    Ja alla möten mellan människor blir väl inte som man tänkt sig eller hur? Du och jag tänker och reagerar rakt motsatt. Jag tackar alltid nej om galoscherna inte passar - oavsett hur upptänd eller hur orimligt kåt jag är av personen eller av situationen. Onani går utmärkt. Mkt måste stämma. Om jag överhuvudtaget bjuder på min närvaro eller på mina tjänster.. Inga halvhjärtade försök i skittaskiga miljöer eller sessioner som länge ger obehag och mardrömmar och som lämnar en unken bismak i munnen. Var ärlig mot dig själv, ta hand om dig och tillämpa mer selektiva val i din sexualitet. Hur kåt du än allmänt är! Det du beskriver låter som ett okontrollerbart missbruk med destruktiva val.  
    Tack för omtanken. I tonåren var det nog att betrakta som destruktivt, även om jag njöt av det för fullt.
    Nu tycker jag att jag har hyffsad kontroll på det, även om kåtheten kan ta över lite ibland. 
    Idag klarar jag av att tacka nej och ta mignur situationer, vilket jag inte gjorde förut. 
    Så nu slipper man gå hem med den där känslan "vad-fan-gick-jag-med-på-det-där-för".
    Det är inget jag ångrar idag, alla märkliga träffar har gjort att jag fått upp ögonen för vad som är önskvärt idag.
    Som någon sa: it only seems kinky the first time.
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför