Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

unga tjejer som jag kan styra

• Anonym (Kaffedraken)

Jag fantiserar om ett par unga tjejer på jobbet. Dom är slanka, små bröst, och fina rumpor. Låter blyga, nästan undergivna, när vi hälsar på varann.
    Jag är mycket större än dom, och det gör mig upphetsad.
    Jag tror dom också blir upphetsade av det.

Dom flesta kvinnor tror inte att tjejerna alls blir det.

Och så är jag tänd på en äldre kvinna, tror hon är äldre än mig, gissar på 55-58 år.
    Hon är lite rundare, men har en erotisk utstrålning.

Dom flesta kvinnor tycker att det är bättre med en äldre kvinna.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mycket) skrev 2022-06-18 19:04:00 följande:

Tänder även på tanken att när min tjej är ute så raggar nån kille upp henne och de har sex på toaletten. 

Ja, det är nog det vanligaste. Att tjejen bli uppraggad.

Säkert nån tjej som skriver att jag har fel nu.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-18 21:55:13 följande:
    Fast nu va det ju Kaffedraken jag frågade och ännu inte fått nåt svar från. Så @Kaffedraken är du en dominant man mtp du skriver att du vill styra unga tjejer?
    Är uppriktigt nyfiken.
    Det hade jag missat, din fråga.
    Nej, jag är inte dominant.
    Det är kvinnor här på forumet som skriver att män vill styra unga tjejer.
  • Anonym (Kaffedraken)

Kvinnor är inte ironiska. Män som vill ligga med unga tjejer är det värsta som finns.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-19 09:49:30 följande:
    Jag menade du väl va ironisk. 
    Sen är jag själv en 20ish tjej som uppskattar äldre dominanta män så jag är ju inte en sån kvinna som fördömer män som dras till unga tjejer. Så dra inte alla över en kam tack.
    (Så länge vi inte snackar unga tjejer som i barn så är det ok för mig men jag vet ju att du Kaffedraken inte är peddo.)
    Nej, alla kvinnor fördömer inte män som tänder på unga tjejer. Men majoriteten gör det.

När kvinnor själva tänder p unga killar, och vill ligga med dom, så tycker inte kvinnor att det är det värsta som finns.

Nej, jag är inte pedofil. Den yngsta jag träffade var 22. 25 år yngre. Det var hon som kontaktade mig. Dom flesta tyckte att jag gjorde fel som svarade, och sen träffade henne.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (svart ug tjej) skrev 2022-06-19 02:06:13 följande:

Va gäller Kaffedraken va jag mest nyfiken. 
    Men ja, dominans that is bli dominerad är nödvändigt för mig.

Skrev om ett par unga tjejer på jobbet jag är tänd på. Dom känns blyga, nästan undergivna. Många kvinnor tar för givet att det betyder att jag ÄR dominant.
    För mig är det mer kontrasten som gör mig upphetsad. Dom är mycket yngre, och fysiskt mycket mindre. Jag är äldre, och mycket större än dom.
    Dom har små händer. Jag har en grov, lite större kuk. Så jag fantiserar...
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför