klyban skrev 2021-05-22 16:36:22 följande:
Det vet du inte ens, och det vet vi alla även du!
Antalet smittade berättar att det inte ens kan vara COVID-19 i nuläget och av den simpla anledningen de är så satans få genom seklerna.Vad vill du ha sagt med svart och vitt argumentation, tom läkarvetenskapen säger att man bara smittas en gång och fast bevisligen ett extremt fåtal smittas två gånger?
Vad ska denna irrelevans berätta för oss?
Svaret upp till n u är faktiskt inget alls vill du ha sagt med detta och dina inlägg.
Jag bara förklarar varför du postar samma inlägg flera gånger, men kan du inte ta in en så enkel information så förstår jag att du inte förstår varken vaccin, COVID-19 eller vattkoppor som tydligen är en pandemi
Och enbart för du säger så, men så funkar det inte, men du tror det?
Skulle förklara en massa dock!
Ja, alla borde veta att jag skrivit att vattkoppor inte är lika smittsamt som covid-19. Hur man lyckas få det till att vattkoppor inte alls är smittsamt är en gåta.
Vetenskapen har alltid sagt att man kan få vattkoppor två gånger men att det är ovanligt. Bara intråden är det två som fått det bekräftat två gånger.
Familjeliv buggar ibland vilket då innebär att inlägg blir dubbel eller trippelpostade. Detta innebär att det inte är JAG som postar samma inlägg flera gånger utan det är buggen i familjeliv som gör det. Är det svårt för dig att ta in?