Vågar ni vaccinera er mot covid?
COVID Patogener är inget nytt under himlen, det finns ~4500st olika enligt uppskattad skattning av Dr. Carrol.
Prevalensen för blodpropp och anafylaktisk chock är galet låg, vi pratar om över miljonen på anafylaktisk chock.(Och antalet vaccinationer vi haft berättar vi ligger påca3st i hela landet upp tills nu, och detta enligt Region Stockholms återgivning av prevalensen på anafylaktisk chock av vaccinspruta.
Så visst är det viktigt att i en antivaccertråd att berätta vad prevalensen är på svåra biverkningar.
Men det tycker inte du, vilket är intressant.
Kan det vara så att prevalensen av biverkningarna är så få att du inte vill folk ska se det?
Annars förstår jag inte alls varför du säger prevalensen för blodpropp och anafylaktisk chock är irrelevant.
Om det är irrelevant, så betyder det att du aldrig mer ska prata om varken blodproppar och anafylaktiska chocker.
Och detta enbart för du säger det är irrelevant, DU DU DU säger blodproppar och anafylaktisk chock är irrelevant.
Så när är jag perplex varför du ens lyfter dessa tillstånd som har en så galet låg prevalens till antalet vaccinationer.
Dax att förklara dig nu och denna irrelevans du pratar om och varför du ändå tycker det är relevant.
Udda minst sagt.
Men är det irrelevant, så är det dax för dig att inte ens snudda prata om blodproppar, anafylaktisk chock eller ens någon annan biverkning och just för du berättat att de är irrelevanta pga prevalensen är så låg.
Tack för hjälpen msåte jag säga också, sällan man har folk som argumenterar för en om en irrelevans så övertydligt.