klyban skrev 2021-05-23 16:49:33 följande:
Allt som h*m fått fel hamnar under den.
Det finns liksom inte mycket kvar efter dom.
Jag inser att användaren för desinformation, och syftet är att folk inte ska ta vaccin och även om användaren påstår det motsatta.
Annars måste vi få reda på varför desinformationen kommer, och det vet vi redan nu vi aldrig kommer få.
Men visst är det udda att ett R0-tal på 10 ska vara lägre än ett R0-tal på 2,5.
Och som uppföljningsargument, så fick vi reda på att talet kunde vara både högre och lägre, no kidding
Det är precis man får känslan av att användaren inte vet nått om inom läkemedelsvetenskapen, men denna introduktionskurs verkar inte ha varit så djupgående.
Det komiska är att jag har ingen utbildning alls, bara lätt intresserad och ett minne som kommer ihåg saker.(även om det blir sämre med åren)
Och ändå vet jag mer än den användare och mångfalt, två saker har jag googlat dock, 140miljoer som smittas årligen(Källa:WHO, den dög inte den källan heller)
Och så har jag googlat vaccin efter någon sade det fanns för bältros.
Resten kommer man ihåg, och denna användare kommer inte ens ihåg sitt senaste inlägg bland.
Jag gjort slutsatsen att det är en antivaccer och av mer än en orsak, en diskuterar som en sådan och sen desinformationen som man alltid ser på det stället.
JA, och väldigt många gånger också.
Den komiska som fick mig och undra, det var hur de få som får vattkoppor två gånger vad det har med saken och göra.
Ingen som vet än, då frågan om vad du vill ha sagt med två gånger och de få, fick aldrig ett svar som förklarade relevansen till den extrema majoriteten och poängen.
Denna användare påminner om en som påstod jag var alkoholist för opererat ut gallblåsa pga stenar,
grus och gegga i gallblåsa.
Och detta fast än jag berättade att det inte var pga alkohol.
Sen det som följde var samma okunskap som här, kom med länkar som aldrig var om mig ens.
Lustigt nog var sjukhuset likadana och kallade mig alkoholist, ja, ända tills orsaken kom fram och de kliniska bevisen som påvisade det inte var av alkohol man fick pankreatiter på löpande band.
Men visst alkohol är den överdrivet dominerande orsak för pankreatiter för män, men det ändrade inte att orsaken ändå var en annan.
Och ser dessa likheter här, varför diskutera ett ämne med desinformation COVID-19/vaccin undrar jag, har man en agenda genom att inte vilja återge saker rätt.
Eller vad är det som driver en att skriva samma fel fast än det är bevisat fel, oavsett orsaken till den så blir det till desinformationen samma sekund personen vet det är fel.(och låtsas bort det komemr aldrig funka ens).
Vad är det för desinformation jag har spridit?