klyban skrev 2021-05-23 15:05:49 följande:
Vi vet sedan alltid att vattkoppor inte orsakar pandemier, varför du frågade efter pandemin på vattkoppor är det ingen som vet.
Och inte heller berättar du, sånt är intressant och värt och notera.
Fem myror är fler än fem elefanter, så funkar det inte glömma av alla miljarder som fått vattkoppor(trodde du verkligen det )
Återkom när COVID-19 nått dessa nivåer, och finns inget som ens antyder vi ens kommer snudda vattkoppors spridning.
Det är ingen som ens vet varför du säger vattkoppor inte är en pandemi, vi vet redan detta sedan flera århundraden tillbaka.
Att du inte snuddat att ta in kunskap ifrån utbildning vet vi redan och med alla de fel du har, och sen när det uppdagas den desinformation som sen följer.
Vi vet redan varför du inte svarar på dom, men det berättar också att vi har rätt du dina argument inte finns kvar.
Och ska du fråga vilka argument, så har du redan ett bla bla bla inlägg av dig til mig, och nu detta med kalla det för menlöst babbel.
Faktum kvarstår att faktan står kvar oemotsagd, bla bla bla eller kalla det för menlöst babbel ändrar inte på nått.
Men och andra sidan det visste du redan om också.
EpicF skrev 2021-05-23 15:26:03 följande:
Du har en stor tendens att haka upp dig på saker istället för att läsa vad som står. Och då blir det till meningslöst babbel.
Vad är det jag inte har svarat? Jag har svarat på varenda inlägg du har skrivit!
Och återigen, vad är det för desinformation jag har kommit med?
Ehhh...Fem myror är lika mycket som fem elefanter zå begge antalen är fem. Dvs lika många.
Var har jag glömt alla de miljarder som fått vattkoppor?
Jag ska förtydliga de tre frågorna till dig så kanske du kan svara på dem istället för att undvika.
1. Vad är det jag inte har svarat?
2. Och återigen, vad är det för desinformation jag har kommit med?
3. Var har jag glömt alla de miljarder som fått vattkoppor?
Och en bonus fråga till dig; vad är mest av 150-160 miljoner vs 140 miljoner?