BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Hejsan. Även jag har precis genomgått ett tidigt missfall (v7) och hoppas på ett nytt plus i juni. BIM 8/6. Har försökt i 8 månader nu, genomgått tre plus och tre tidiga missfall på den tiden. Så nu måste det gå bra!
Hejsan. Även jag har precis genomgått ett tidigt missfall (v7) och hoppas på ett nytt plus i juni. BIM 8/6. Har försökt i 8 månader nu, genomgått tre plus och tre tidiga missfall på den tiden. Så nu måste det gå bra!
Jag är också på dag 10 idag, fick heller inget utslag idag. men förhoppningsvis kommer det om 4 dagar :D
Vill verkligen inte missa ÄL iaf så jag testar varje morgon, hur gör du?
Jag är på dag 13, borde få positivt äl-test om 3-4 dagar :) Brukar börja med magont och flytningar.
Idag börjar dock vår liggperiod, varje dag 1 1/2 vecka framåt ;)
Åh vad tufft! Jag hoppas det här blir din månad och att det går hela vägen!
Beklagar dina missfall! Har för mig att man kan få en utredning efter tre missfall? Är inte helt säker på saken men kan vara värt att kolla upp.
För er som använder digitalt ÄL test, följer ni dag för dag om strecket blir starkare eller tittar ni endast pos/neg ?
Hej! Jag hakar gärna på här i tråden. Fick nyss mf, tidigt, och hoppas nu på äl om några dagar. Bim är 4 juni.
3e försöket blir detta. 4e barnet. Är 33 år.
Hur gör ni? Kör ni äl-stickor?
För er som använder digitalt ÄL test, följer ni dag för dag om strecket blir starkare eller tittar ni endast pos/neg ?