BIM Juni
Hej! Jag hakar gärna på här i tråden. Fick nyss mf, tidigt, och hoppas nu på äl om några dagar. Bim är 4 juni.
3e försöket blir detta. 4e barnet. Är 33 år.
Hur gör ni? Kör ni äl-stickor?
Hej! Jag hakar gärna på här i tråden. Fick nyss mf, tidigt, och hoppas nu på äl om några dagar. Bim är 4 juni.
3e försöket blir detta. 4e barnet. Är 33 år.
Hur gör ni? Kör ni äl-stickor?
Hej! Beklagar mf, men kul att du är med i tråden!
Jag har precis börjat prova äl-stickor, men inte fått något utslag annat än ljust streck (+ kontrollstrecket som syns tydligt). Är lite orolig att jag inte alls får äl eftersom jag slutade med p-piller nyligen. Det skulle vara väldigt skönt att se ett starkt resultat just därför.
Fråga till de av er som provat tidigare, är det så att det oftast syns på stickorna om man har äl, eller är det vanligt att man missar den i testet? Fattar att det kan bli fel enstaka gånger så klart, eller att man kan missa toppen. Men syns det utslag för de flesta om man testar rätt?
Håller tummarna :)
Någon mer som får ont i ljumskar så att det ilar? Hade äl i torsdags och började få ont (typ som små stick som kolar emellanåt) några dagar innan och detta fortsätter än. Får ofta såhär vid äl.
Åh grattis Wave Mother till trådens första plus :D
Alltså herregud jag ÄR I CHOCK ????!!!! jag tog ett LH test för att se om jag vågade slösa det enda grav-testet jag hade hemma...hört Lh testerna kan visa positivt på hcg oxå. Och jag har aldrig fått ett så starkt test på Lh som idag!!! Så då bestämde jag mig för att ta digitala testet jag hade hemma. Och kolla detta ???? nu är jag suuuuperorolig istället för att få mens ????
Jag som cyklade (träning) typ tre timmar idag...kan det skada en så här tidigt graviditet ????
Jag testade också idag med testlagret. Negativt. Igår testade jag med rfsu testa ofta och fick väääldigt svagt streck. Antar det var ett smökstreck då hehe
Har inga symptom alls. Bara lite molvärk då och då. Men så kan det ju va innan mens också.
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme
Jag har tidigare testat positivt på ÄL+9/+10 men den här gången blev det +11/+12.. man tänker automatiskt tror jag att det ska vara samma :p
Fick min mens idag, så jag är gärna med i en Bim Juli tråd sen, om fler vill följas åt!?
Stort grattis till alla er som plussat och som kommer plussa :)
Jag har startat en ny tråd för oss som inte fick något plus
Frågar lite i denna tråden också då jag inte vet hur jag ska tänka kring BIM.
Jag har nämligen varit med här i tråden tidigare men hade BIM i början på juni och fick min mens. Fick äl tidigare, den 14e istället för beräknat den 17e.
Jag brukar ha en cykel på 28 dagar men ibland 27.
Jag fick glad fast gubbe på digitala den 14e.. Men tänkte att jag har väl bim ändå som vanligt den 1/7, eller ska jag tänka att den är tidigare nu då? 28e, 29e, 30e juni?
Jag ser inget på det nedersta, men på det översta syns ett tydligt streck.
Prova med digitalt igen imorgon kanske?
Godmorgon! Testade att ta ett nya test idag och fick detta:
Eftersom att jag fick negativt på det digitala igår känner jag att jag inte tror på detta innan det digitala visar det. Funderar på om man kan spara morgonurinet kallt i kylskåpet (såklart ordentligt täckt) och sedan ta ett nytt test med ett digital under dagen.
Hur skulle ni tolka detta? :/