BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
BIM lista
4/6 Hoppas2022, 37 år (tredje försöket)
Var med i BIM maj tråden men mensen kom som väntat...:( kör med natural cycles och köpt digitalt Lh test inför denna månad ?? ett tag kvar till ägglossning nu dock
BIM lista
1/6 Clearmoon, 27 år (andra försöket)
Var med i BIM maj tråden men mensen kom som väntat...:( kör med natural cycles och köpt digitalt Lh test inför denna månad ?? ett tag kvar till ägglossning nu dock
BIM lista
Hänger gärna på :)
BIM 6/6 försök nummer 2
Glömde skriva ålder, 31
På första försöket både tempade jag, körde med stickor, apiforce, bisolvon, vitaminer, kändes kul till en början men sen kände jag bara stress mot slutet, efter ÄL. Funderar på att skippa allt detta försök för att undvika onödig stress så kanske man slappnar av mer eller vad tror ni? :)
BIM lista
6/6 Elin11989, 31 år (andra försöket)
På första försöket både tempade jag, körde med stickor, apiforce, bisolvon, vitaminer, kändes kul till en början men sen kände jag bara stress mot slutet, efter ÄL. Funderar på att skippa allt detta försök för att undvika onödig stress så kanske man slappnar av mer eller vad tror ni? :)
Välkommen :) Jag la in dig på BIM listan. Tråkigt med nytt försök men hoppas det tar sig denna gången. Jag tror om du blir stressad av det så är det nog bra att låta bli. Stress är ju inte bra men vitaminer är nog en god idé att fortsätta med. Har man sex 2-3 gånger i veckan så ska de flesta bli gravida inom sex månader så man behöver inte alla dessa hjälpmedel. Bara vitaminerna som är viktiga. Själv använder jag mig av dessa eftersom jag har fertilitetsproblem, jag anses vara infertil då det tagit tre år att få mitt andra barn och tio år att få mitt tredje. I och med min ålder och svårigheter att bli gravid så försöker jag optimera så gott det går för egen hand. Har du barn sen innan eller blir detta ditt första?
Hej! Hoppas det är okej att jag lägger till mig i BIM-listan. Jag och sambon ska äntligen börja försöka nu, känner mig överlycklig! Jag kör på NC för att ha någorlunda koll på ägglossningen. Jag kommer troligtvis att ha BIM två gånger under juni.
BIM lista
1/6 StoraMy, 33 år (första försöket)
6/6 Elin11989, 31 år (andra försöket)