• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • Wave Mother

Oj, ursäkta! Mitt första inlägg, så jag lyckades klanta till det. Tack för att du fixade :) 

• Hoppas2022
    Wave Mother skrev 2021-05-16 01:03:30 följande:

Oj, ursäkta! Mitt första inlägg, så jag lyckades klanta till det. Tack för att du fixade :) 

Det är lugnt, händer lätt här :) välkommen hit förresten! Såg att vi är jämngamla :) har du barn sen innan eller blir detta första?
  • Wave Mother

Tack! 

Det blir första för mig, om det nu lyckas, vågar knappt tro på det :) Jag har aldrig försökt tidigare och tänkte att jag inte skulle få några barn av lite olika skäl, men man är tydligt aldrig för gammal för att ändra sig! 

Hur är det för dig, såg tidigare i tråden att du har en liten just nu? Har du flera sedan tidigare?

• Hoppas2022
    Wave Mother skrev 2021-05-16 11:03:45 följande:

Tack! 

Det blir första för mig, om det nu lyckas, vågar knappt tro på det :) Jag har aldrig försökt tidigare och tänkte att jag inte skulle få några barn av lite olika skäl, men man är tydligt aldrig för gammal för att ändra sig! 

Hur är det för dig, såg tidigare i tråden att du har en liten just nu? Har du flera sedan tidigare?

Jag har tre barn :) de är 17,12 och 1 år gamla.
  • Hallonglass91
    Wave Mother skrev 2021-05-15 23:27:26 följande:

Jag hakar också på. Har lite dålig koll på cykeln eftersom den inte riktigt blivit normal efter att jag slutade med Cerazette, men tror att BIM är ca 3/6.

1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket) 
    1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket) 
    2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall) 
    3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket)
    4/6 Hoppas2022, 37 år (3e försöket) 
    5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket) 
    5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket) 
    6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket 
    7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall) 
    7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6) 
    8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
    Välkommen hit och spännande med försök till första barnet :)
  • Wave Mother
    Hoppas2022 skrev 2021-05-16 13:13:46 följande:
    Jag har tre barn :) de är 17,12 och 1 år gamla.
    Okej, då har du ju lite rutin :) Känner mig själv som en riktig novis runt allt detta eftersom jag i princip inte tänkt på barn som en praktisk möjlighet tidigare, men lär mig mycket i trådarna här. 
  • Wave Mother
    Hallonglass91 skrev 2021-05-16 20:25:05 följande:
    Välkommen hit och spännande med försök till första barnet :)
    Tack! Ja, det är väldigt spännande, vi får se hur det går med detta :) Det känns väldigt bra att forumet finns!
  • Längtar efter Dig

Hej! Jag hakar gärna på här i tråden. Fick nyss mf, tidigt, och hoppas nu på äl om några dagar. Bim är 4 juni.

3e försöket blir detta. 4e barnet. Är 33 år.

Hur gör ni? Kör ni äl-stickor?

• MBL1712
    Längtar efter Dig skrev 2021-05-17 17:18:34 följande:

Hej! Jag hakar gärna på här i tråden. Fick nyss mf, tidigt, och hoppas nu på äl om några dagar. Bim är 4 juni.

3e försöket blir detta. 4e barnet. Är 33 år.

Hur gör ni? Kör ni äl-stickor?

Välkommen hit :) tråkigt att höra om ditt missfall, beklagar! Jag använder ÄL test, började igår men inget utslag än (men är bara på dag 10)
  • Längtar efter Dig
    MBL1712 skrev 2021-05-17 18:27:13 följande:
    Välkommen hit :) tråkigt att höra om ditt missfall, beklagar! Jag använder ÄL test, började igår men inget utslag än (men är bara på dag 10)
    Jag är också på dag 10 idag, fick heller inget utslag idag. men förhoppningsvis kommer det om 4 dagar :D
    Vill verkligen inte missa ÄL iaf så jag testar varje morgon, hur gör du?
Svar på tråden BIM Juni