BIM Juni
Hejsan. Även jag har precis genomgått ett tidigt missfall (v7) och hoppas på ett nytt plus i juni. BIM 8/6. Har försökt i 8 månader nu, genomgått tre plus och tre tidiga missfall på den tiden. Så nu måste det gå bra!
Hejsan. Även jag har precis genomgått ett tidigt missfall (v7) och hoppas på ett nytt plus i juni. BIM 8/6. Har försökt i 8 månader nu, genomgått tre plus och tre tidiga missfall på den tiden. Så nu måste det gå bra!
Åh vad tufft! Jag hoppas det här blir din månad och att det går hela vägen!
Beklagar dina missfall! Har för mig att man kan få en utredning efter tre missfall? Är inte helt säker på saken men kan vara värt att kolla upp.
Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!
Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)
Tråkigt att höra om missfallet. Hoppas denna månad ger dit ett nytt plus som väljer att stanna.
Jag är också på äl+6 och känner desamma som dig, ilningar på vänster sida under gårdagen, inatt och idag. Men jag vet inte heller om det brukar vara så då det är min första cykeln. Återstår att se!
När vågar du dig på att testa?
Wow vad många ni är som har plussat, grattis!
Själv är jag på ÄL +9 idag. Imorse var jag påväg att testa trots att jag sagt till mig själv att inte testa förens BIM. Slutade med att jag hade urinen i en mugg, oöppnat test i min hand men sen kom jag på att det helt omöjligt kan vara positivt ännu. Så jag la tillbaka testet och hällde ut kisset. Nu kan jag hoppas i några dagar till åtminstone. Kanske inte klarar att hålla mig till BIM på tisdag men ska åtminstone hålla mig tills på söndag.
Varför får man sån hets i slutet av perioden med testandet... låt söndagen komma snabbt!
Haha, jag älskar att du hejdade dig själv. Väldigt starkt gjort, väntan är så jobbig!
Uppdaterat listan
1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)
1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket) PLUSSAT
2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)
2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)
3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT (tidigaste positiva test 28/5)
3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet)
3/6 eller 4/6 Wilmisenn, 22 år (3e försöket, 1 MA, 1 missfall) PLUSSAT (tidigaste positiva test 1/6)
4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)
4/6 Ssaarraa (1a försöket, 2 barn)
5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)
5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)
5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)
6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket
7/7 Frokenaries (1a försöket, tredje barnet)
7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)
7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)
7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)
8/6 Lilila, 33år (försökt sen november, 3 missfall) tredje barnet
8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
8/6 Ugglans, 23 år (1a försöker, andra barnet)
11/6 Viola94, 27 år (1a försöket, första barnet)
13/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)
15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)
19/6 Salladen, 31 år (2a försöket, första barnet)
20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)
22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)
24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)
26/6 Monkan93, 27 år (1:a försöket, andra barnet)
27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)
29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)
29/6 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket, fjärde barnet)
Alltså ser jag det här på riktigt?? Var så totalt tvärsäker på att det var kört denna månad. Skulle fått min mens igår så testade bara för att vara säker, igen. Testade ju BIM-1 också och då var det helt blankt.
När man testar och i all hast får gömma teater när barnen kom hem, kom på det efter några timmar och såhär såg det ut, bortkastat för man kan ju inte lita på det alls när tiden gått ut givetvis men illamående hänger i :)
Godmorgon.
Även det digitala testet idag visade ?gravid, 1-2v?. Så får väl godta att det är på riktigt nu.
Detta blir min fjärde graviditet för att försöka få till barn nummer 3 så egentligen är det väl nu det börjar för mig. Många har problem med att få till en graviditet över huvudtaget, hos mig går det väldigt lätt att bli gravid men sen verkar det inte gå så lätt längre.
Har fått mina missfall i v 5, 9 och v 8. Har två friska underbara sen innan så jag vet ju att det har fungerat, dock är yngsta 8 år så det var ju ett tag sedan.
Nu ska jag försöka landa i detta och om några veckor kanske jag tillåter mig själv att börja hoppas lite.
Hoppas att det blir fler plus här i gruppen snart!