Tror du att du kommer du att hitta kärleken?
Sådär himlastormande kär, så det inte finns något tvivel om att du vill leva med personen.
Sådär himlastormande kär, så det inte finns något tvivel om att du vill leva med personen.
Har varit kär och hittat kärleken flera ggr i mitt liv men är nu medelålders och separerad och inte lika snygg längre som senast jag sökte kärlek och dejtade. Har ett ganska trasigt bagage att släpa runt på och har låg status på dejtmarknaden med tanke på åldern och min livssituation. Visserligen är hjärtat fullt av kärlek och har en omättlig energi och hunger, ett ungt intellekt och väldigt passionerad. Men jag har accepterat att jag nog kommer förbli ensam resten av livet, vilket är lite sorgligt kanske men helt okej. Jag har många intressen och trivs bra själv.
Jag brukade tror det, men nu går jag mot 40 och jag är inte optimistisk längre :( Är inte särskilt snygg heller och har barn, så det hjälper ju inte. Ganska deprimerande, faktist.
Hur gammal är du? Ålder på barn?
Jag är intresserad av en ensamstående mamma, lika gammal som dig.
En av de sexigaste kvinnor jag träffat.
Så jag förstår inte det där med "lågt värde på köttmarknaden p g a ålder och tidigare barn".
Jag som aldrig har haft ett förhållande däremot, jag har lågt värde.
Jag är 40, har två små barn och lever i en relation som jag är på väg att lämna. Ser inte alls att jag nånsin kommer träffa någon annan. Lämnar jag denna relation så kommer jag med största sannolikhet vara singel resten av mitt liv.
Har varit himlastormande kär en gång, i 20-årsåldern. Det höll i 7 år. Tror det var vad jag kommer få uppleva, tror inte det kommer hända igen. Tyvärr.
Har varit tokkär 2 ggr i mitt liv men har aldrig fått kärleken besvarad. Så sannolikt för sent för att få uppleva det.
Jag är 40, har två små barn och lever i en relation som jag är på väg att lämna. Ser inte alls att jag nånsin kommer träffa någon annan. Lämnar jag denna relation så kommer jag med största sannolikhet vara singel resten av mitt liv.
Har varit himlastormande kär en gång, i 20-årsåldern. Det höll i 7 år. Tror det var vad jag kommer få uppleva, tror inte det kommer hända igen. Tyvärr.