Inlägg från: Soffpotatis |Visa alla inlägg
  • Soffpotatis

Tror du att du kommer du att hitta kärleken?

Det tror jag säkert men just nu efter ett långt och ett lite kortare förhållande så får det vara bra några år. Jag har lätt för att kära ner mig så det blir säkert en runda igen när jag väl tittar mig omkring :)

• Soffpotatis
    Anonym (Jag) skrev 2021-04-15 14:48:46 följande:

Jag är 40, har två små barn och lever i en relation som jag är på väg att lämna. Ser inte alls att jag nånsin kommer träffa någon annan. Lämnar jag denna relation så kommer jag med största sannolikhet vara singel resten av mitt liv.

Har varit himlastormande kär en gång, i 20-årsåldern. Det höll i 7 år. Tror det var vad jag kommer få uppleva, tror inte det kommer hända igen. Tyvärr.

Jag är i samma ålder. Två barn i låg- och mellanstadiet vv. Har man intressen och lust att utvecklas så är det inte ett problem att vara själv. Jag upplever att det är t.o.m. smidigare för jag kan lägga mer tid på mitt arbete och intressen utan att behöva ha dåligt samvete.

Jag trodde jag skulle gå under när jag blev själv och började dejta hysteriskt för att hitta ny stor kärlek.

Jag upptäckte att jag helt enkelt inte vill spendera min fritid på att sitta på dejt med olika kvinnor varje helg.

Lusten återvänder kanske nån dag.

Jag njuter gärna av lugnet ett tag till :)
Svar på tråden Tror du att du kommer du att hitta kärleken?