Tror du att du kommer du att hitta kärleken?
Sådär himlastormande kär, så det inte finns något tvivel om att du vill leva med personen.
Sådär himlastormande kär, så det inte finns något tvivel om att du vill leva med personen.
Har varit det och det förhållandet funkade inte och tog till slut slut. Det var flera år sedan. Tror verkligen inte att jag kommer träffa någon jag kommer känna så för igen.
Jag skilde mig, och mötte sedan en fantastisk man som jag idag är gift med och ja, det var verkligen perfekt från start. Jag tänker därför att i princip alla kan möta någon förr eller senare. Man måste givetvis vara redo för relation annars funkar det inte.
Jag har hittat en tjej jag är tokkär i. Har aldrig känt så här starkt förut, men det är lite komplicerat som det brukar vara, men allt går att lösa. .
Har aldrig varit himlastormande kär och tror inte att jag kommer hitta någon heller. Mitt värde på köttmarknaden är för lågt pga ålder och tidigare barn. Visst kan jag få någon om jag "nöjer mig" med mindre, men det tänker jag inte göra - är hellre ensam då.
Det tror jag säkert men just nu efter ett långt och ett lite kortare förhållande så får det vara bra några år. Jag har lätt för att kära ner mig så det blir säkert en runda igen när jag väl tittar mig omkring :)
Har aldrig varit himlastormande kär och tror inte att jag kommer hitta någon heller. Mitt värde på köttmarknaden är för lågt pga ålder och tidigare barn. Visst kan jag få någon om jag "nöjer mig" med mindre, men det tänker jag inte göra - är hellre ensam då.
Det tog ett 25 årigt förhållande med kraschat äktenskap och en ålder på 46 år innan jag träffade en man som får mig att förstå hur det ska vara att leva i en relation.
Det kändes rätt redan första dejten vi var på och vi kände detsamma båda två. Det känns hemma bredvid honom och jag kan vara helt avslappnad.
Jag är galet tänd på honom hela tiden och det blir tomt så fort han inte är i närheten. Små saker han säger, skriver och gör får mig att bli varm i hela kroppen.
Jag brukade tror det, men nu går jag mot 40 och jag är inte optimistisk längre :( Är inte särskilt snygg heller och har barn, så det hjälper ju inte. Ganska deprimerande, faktist.
Sannolikt inte. Hoppades på det när jag var yngre men tror inte längre på det.