Inlägg från: Anonym (För sent) |Visa alla inlägg
  • Anonym (För sent)

Tror du att du kommer du att hitta kärleken?

Har varit kär och hittat kärleken flera ggr i mitt liv men är nu medelålders och separerad och inte lika snygg längre som senast jag sökte kärlek och dejtade. Har ett ganska trasigt bagage att släpa runt på och har låg status på dejtmarknaden med tanke på åldern och min livssituation. Visserligen är hjärtat fullt av kärlek och har en omättlig energi och hunger, ett ungt intellekt och väldigt passionerad. Men jag har accepterat att jag nog kommer förbli ensam resten av livet, vilket är lite sorgligt kanske men helt okej. Jag har många intressen och trivs bra själv.

• Anonym (För sent)
    MammAmma skrev 2021-04-15 14:24:36 följande:
    Fyller snart 38, barnen är 20, 17, 14 och 9. Har de två yngsta varannan vecka, de andra kommer och går lite som de vill eftersom de är så stora.
    Imponerande barnmängd du hunnit skaffa dig. Har läst en hel del av dig härinne och du har alltid så otroligt vettiga kommentarer och ett vänligt sätt att debattera.
    Du verkar otroligt genuin och vaken och en tillgång för en bra man även om du har svårt att falla. Du känns som en person som verkligen lever och har ett sunt sätt att se på dig själv och andra. Kärleken kommer till de som är öppna för det brukar jag tänka. Men själv är jag nog inte öppen..längre!
Svar på tråden Tror du att du kommer du att hitta kärleken?