BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Jag var likadan!! Lycka till i nästa vecka, antar du bara vill att denna vecka ska ta slut så att du kan få gå på ditt RUL!
Det är helt normalt. Jag var jättenervös och orolig, tack och lov såg allt bra ut. Det gör ju det i de allra flesta fall! Men det är som sagt helt normalt att oroa sig! Stort lycka till!
RUL närmar sig med stormsteg, om en vecka är det dags!
Är det bara jag eller är det normalt att vara lite nojig, orolig, rädd haha? Vill ju att allt ska se bra ut med den lille! <3
RUL närmar sig med stormsteg, om en vecka är det dags!
Är det bara jag eller är det normalt att vara lite nojig, orolig, rädd haha? Vill ju att allt ska se bra ut med den lille! <3
Säger som de andra. Det är fullt normalt. :) Jag var också nojig inför RUL. Lycka till och hoppas det går bra! <3
Mitt är nästa vecka på torsdag och jag kan bara hålla med!! Väldigt nervöst och nojjigt här med, speciellt då jag inte har känt några rörelser jag är 100 på är bebisen.
Samtidigt ska det bli så kul att få reda på om det är en liten tjej eller kille också, ska ni ta reda på könet om det går? :)
Skönt att allt ser bra ut och att dem är noga :) Själv har jag börjat få problem med foglossning och troligen har ischiasnerven börjat komma i kläm,vilket ger smärta när jag går mycket :( Även har muskler i magen börjat krampa till och från, jätteskumt..
Vad skönt! :) Nu kan du bara slappna av.
Jag håller med, det är verklige nmysigt nu! Tyvärr är jag riktigt trött men det kan vara värmen också. Får se om jag kanske har järnbrist nästa gång jag ska till bm.
Ja verkligen, jag gillar värme i vanliga fall men nu vill jag bara att det ska bli svalare. Längtar till riktig höstkyla!
Nej men precis, haha! Har problem nog med magen.
Jag har haft lite problem med ont i ligament/muskler i magen redan från tidigt i graviditeten! Ett tag fick jag göra värsta stockvändningen i sängen för att kunna ta mig upp, för att spänna magen gör så sjukt ont emellanåt! För tillfället är det lite bättre med det.
Usch så jobbigt med foglossning och nerv i kläm :( det finns väl inte så mkt att göra där? Bara vila?
Ja verkligen, jag gillar värme i vanliga fall men nu vill jag bara att det ska bli svalare. Längtar till riktig höstkyla!
Nej men precis, haha! Har problem nog med magen.
g
Jag trodde jag skulle kolla mina järnreserver nu igår, men tog inget blodprov, lämnade bara urinprov. Men känner mig inte särskilt trött, utan allt pinnar på. :) hoppas på att slippa järntabletter, det verkar ju inte helt super för magen :P