• KNAS2

BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET

Hej!

Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.

Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.

KNAS, 31 år, BF 7/12

Tjing!

• Svar på tråden BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
  • mandarincurd
    Fjaril90 skrev 2021-08-04 17:41:39 följande:

Nu var det min tur att ha RUL och allt såg toppen ut även här. Phu! Den lille gillar att ligga med ansiktet mot ryggen, så det är antagligen därför jag inte känner några distinkta rörelser/sparkar än enligt barnmorskan. Den låg också konstant med händerna på huvudet/nacken och chillade på, inte bara jag som njuter av sista veckans semester, hehe.

I motsats till vad jag tidigare trott är det en liten pojke som växer till sig där inne. Känns så mycket mer verkligt nu när man vet. Jag och mannen har gått runt och fnissat ?vi ska få en SON? och ?HAN mår bra? hela dagen haha.

Så härligt, det är verkligen den bästa känslan när man fått reda på att allt är okej. <3

Min var inte lika chill som din, flög runt som en vante och bytte position ungefär varje sekund hhah!

Vi var likadana igår, gick runt i en bubbla och var bara allmänt euroforiska över att allt såg fint ut och bebis mår bra haha! Grattis till lillgrabben!! <3
  • Fjaril90
    mandarincurd skrev 2021-08-04 20:29:11 följande:

Så härligt, det är verkligen den bästa känslan när man fått reda på att allt är okej. <3

Min var inte lika chill som din, flög runt som en vante och bytte position ungefär varje sekund hhah!

Vi var likadana igår, gick runt i en bubbla och var bara allmänt euroforiska över att allt såg fint ut och bebis mår bra haha! Grattis till lillgrabben!! <3

Ja verkligen!! Tack <3 och detsamma! Så galet att det ligger små pojkar i våra magar, som det bästa av allt - mår bra! Vill vara kvar i den här bubblan ett bra tag till, hoppas det håller i sig till de tittar ut!
  • Fjaril90
    VirrePirre06 skrev 2021-08-04 18:39:30 följande:

Vad skönt och roligt för er <3

<3
  • MissJ00

Ska ha en pojke!! :) va på RUL idag

Nytt datum 22/12 (tidigare 28e) . Men det blir ju aldrig exakt det beräknade ändå ;)

• VirrePirre06
    MissJ00 skrev 2021-08-05 13:15:00 följande:

Nytt datum 22/12 (tidigare 28e) . Men det blir ju aldrig exakt det beräknade ändå ;)

Grattis <3
  • VirrePirre06

Varit på uppföljning idag på förra rul, idag syntes allt som hon behövde kolla och allt såg fortfarande bra ut med lilla tjejen :) Dock så ligger min moderkaka långt ner så ska på ett till UL i v.32 för att kolla så den åkt upp vilket den gör i 99% av fallen, annars blir det kejsarsnitt :O

• mandarincurd
    Fjaril90 skrev 2021-08-04 22:48:49 följande:

Ja verkligen!! Tack <3 och detsamma! Så galet att det ligger små pojkar i våra magar, som det bästa av allt - mår bra! Vill vara kvar i den här bubblan ett bra tag till, hoppas det håller i sig till de tittar ut!

Haha ja det är helt fantastiskt!!
  • mandarincurd
    MissJ00 skrev 2021-08-05 13:15:00 följande:

Välkomnen till grabbklubben och stort grattis <3
  • mandarincurd
    VirrePirre06 skrev 2021-08-05 17:35:46 följande:

Varit på uppföljning idag på förra rul, idag syntes allt som hon behövde kolla och allt såg fortfarande bra ut med lilla tjejen :) Dock så ligger min moderkaka långt ner så ska på ett till UL i v.32 för att kolla så den åkt upp vilket den gör i 99% av fallen, annars blir det kejsarsnitt :O

Vad härligt att allt såg bra ut! Så skönt att de har stenkoll på oss preggos :) så slipper man oroa sig.
  • VirrePirre06
    mandarincurd skrev 2021-08-05 18:43:19 följande:

Vad härligt att allt såg bra ut! Så skönt att de har stenkoll på oss preggos :) så slipper man oroa sig.

Ja verkligen skönt att dem håller koll :)
Svar på tråden BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET