Jomshof
Jag säger dels som Leif GW Person ang Göran Lambertz:
"Det är svårt att argumentera med en person som talar mot bättre vetande"
Sen har du så dålig grammatik så jag måste först kryptera innan jag ens förstår din meningsbyggnad.
Ledsen, det är din argumentationsteknik som berättar att kristendomen även den är avskyvärd enligt dig.
Ingen annans.
Komiskt om GW, men frågan är hur du får in din selektivitet där och hur GW berättade för dig att ta bort det som inte passar din argumentation och som gamla testamentet.
Tänk hur det kan gå när man ger argumentation som inte ens håller för en bris av granskning.
Så ja, dina haha berättade detta med all tydlighet, sällan man ser någon argumentera så bristfälligt.
Och sen när en så enkel att sänka din argumentation som bibelns liknande våld, så inser man att du inte vet nått om ämnet i grunden och med tanke på din anit-holistiska argumentationer.(dvs det precis omvända du anser andra ska diskutera, och komiskt nog vi gör men ej du, så det kan bli.).
Det är sällan man har användare som argumenterar för en, men du var en.
Intressanta tankar här måste jag säga. Har följt i några dagar.
Om utlänningar är överrepresenterade i brottsstatistiken - skulle då inte mer invandring innebära mer brott?
Ta en titt på Efterlyst och deras "most wanted list". Svenska medborgare är klart underrepresenterade.
Nyheterna häromkvällen... Sverige har 1300 hedersbrott anmälda de sista åren.
Och hedersbrott tillhör inte svensk kultur.
Absolut finns det även svenska män som använder våld mot sin kvinna. Och dessa män är inte ens värda att kallas män längre i mina ögon. De ska kallas DJUR och sitta i BUR. Ska inte skriva mer om vad dessa män förtjänar.
Men skillnaden är att det inte finns någon HEDERSKULTUR i Sverige.
Vi har varken någon religion eller kultur som tillåter detta form av agerande.
Detta hedersvåld och dessa hedersbrott är direktimporterade.
Men nu handlade tråden i grunden inte om detta utan om Jomshofs uttalande.
Rena ramaskriet ang detta uttalande.
Så, vem som helst får sitta i TV och säga att Nazismen är en avskyvärd ideologi?
Men man får inte kalla Islam för en avskyvärd religion?